Zeebreker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbruik

Ik gebruik blijkbaar in eens veel GB  Begrijp alleen niet hoe dat kan Mijn mobiele gebruik is al gedurende mijn contact iedere maand het zelfde En nu vliegen de GB s rond mijn oren 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Zeebreker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is natuurlijk heel vervelend. Heb je al in je toestel gekeken waaraan deze data is gebruikt? Elke telefoon heeft bij de instellingen de mogelijkheid om te zien hoeveel data je gebruikt per app. Misschien door het open laten van een app en dat die dan teveel data gebruikt. Zelf had ik dat met een cam app, die had ik open laten staan en toen had ik heel veel data verbruikt. Of ook een X met spotify gehad ?

Even zelf kijken en anders proberen om een dag, en nacht, je telefoon in vliegtuigmodus te zetten om te zien of je nog data gebruikt. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Zeebreker
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik gebruik blijkbaar in eens veel GB  Begrijp alleen niet hoe dat kan Mijn mobiele gebruik is al gedurende mijn contact iedere maand het zelfde En nu vliegen de GB s rond mijn oren 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Zeebreker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is natuurlijk heel vervelend. Heb je al in je toestel gekeken waaraan deze data is gebruikt? Elke telefoon heeft bij de instellingen de mogelijkheid om te zien hoeveel data je gebruikt per app. Misschien door het open laten van een app en dat die dan teveel data gebruikt. Zelf had ik dat met een cam app, die had ik open laten staan en toen had ik heel veel data verbruikt. Of ook een X met spotify gehad ?

Even zelf kijken en anders proberen om een dag, en nacht, je telefoon in vliegtuigmodus te zetten om te zien of je nog data gebruikt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Zeebreker 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is altijd schrikken als het verbruik van je mobiele data ineens de pan aan het uit rijzen is. Logisch dat je de boosdoener hiervan wilt zoeken, zodat de GB's je niet meer om de oren vliegen. Ik zie dat @Energieboy je al een hele goede tip heeft gegeven. Ben je hier nog mee aan de slag gegaan? Zo ja, wat is hier uitgekomen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic