Games4mobile Alleen-lezen Onopgelost
Games4mobile Ik kreeg vandaag ineens een sms van jullie dat ik aangemeld ben voor games4mobile. Dit kost 5 euro. Ik heb me nergens voor aangemeld hoe kan dit?
Welkom op de Vodafone Community
Games4mobile Ik kreeg vandaag ineens een sms van jullie dat ik aangemeld ben voor games4mobile. Dit kost 5 euro. Ik heb me nergens voor aangemeld hoe kan dit?
hoe zit heet met die 5 euro korting bij de non stop extra`s, krijg je dat op je abonnement van je telefoon.
Hallo zou ik de rekening van mij de 30e kunnen betalen ? Heb juni al wel betaald Mvg Ryan Kersten*moderator edit: privégegevens verwijderd*
19:45 Update: de problemen zijn inmiddels opgelost.Door een probleem bij KPN kan het zijn dat je nummers van KPN op dit moment niet kunt bereiken. KPN heeft hiervoor een topic op hun eigen forum, ga h...
Goedemiddag,Ik ben me simkaart in Thailand verlorenWat moet ik nu doen om een nieuwe simkaart te krijgen liefst met zelfde telefoonnummerEn heb ik dan ook de pukcode nodig ? die en andere codes heb ik...
Gisteren contact gehad met Vodafone. Onduidelijk hoe je nu zsm je toestel afbetaald. Direct een case aangemaakt via mail waarin je na 24 uur kunt volgen wat er gebeurd.Ik kan niets vinden in My Vodafo...
Hallo allemaal,Afgelopen maand liep mijn Smart L abonnement na twee jaar af, ik had 5GB data + 100 minuten per maand in mijn tegoed zitten. Nu zag al een tijdje een aanbod voor verlengen in de My Voda...
Ik ben benieuwd of er nog meerdere opties zijn om ervoor te zorgen dat er iets gebeurd met mijn klachten naar Dynalogic.Heb via vodafone mijn telefoon laten opsturen om te laten maken. Gister 17-06-20...
Ik heb 1 GB extra in midden mei aangezet en de dag erna weer uit. Waarom moet ik dan voor mei en tevens voor juni € 7,50 ( dus 2x7,50) betalen?
Op dit moment merken we dat sommige klanten problemen ervaren bij het gebruik van internet. Bellen en sms’en werkt wel gewoon. Er is helaas nog geen oplostijd voor deze verstoring bekend. Om een meldi...
gisteravond abbonement verlengt met red essential. dit moest start L zijn. graag omzetten
Dag, ik ben op vakantie in Canada en merk dat er kosten in rekening worden gebracht voor data gebruik terwijl Mobiel Netwerk uitstaat. Van de analyse optie in de app wordt ik niet wijzer. Wat is hier ...
Hallo Vodafone, Ik heb een nieuw contract afgesloten bij jullie (zie bijlage).In de winkel is mij verteld dat mijn nieuwe abonnement 13,50 m/p kost en dat hier nog eens 2,50 m/p vanaf werd gehaald. 11...
Hoi,Hoe kan ik het beste de cameralens van de Note9 schoonmaken?Met een brillendoekje gaat ie strepen geven op de lens.En hij zegt best snel: Maak de lens schoon voor de beste resultaten.Hoe kan ik he...
Ik zie mijn tegoed niet meer. Hoe kan dit?
Geachte meneer/mevrouw, Ik wil graag een Sim Only . Nu is dat niet zo moeilijk alleen ik wil graag mijn oude mobilenummer. Dit nummer is nog niet opnieuw uitgegeven! Is het mogelijk dat ik dat nummer ...
Hoe kan ik de support afdeling van Vodafone in nederland bellen vanuit het buitenland?
kan je de airpods gewoon kopen in de winkel?
Ik krijg sinds ik in bezit ben van een oneplus 7 pro sms berichten dat mijn telefoon niet de juiste instellingen heeft. Op de site kan je geen oneplus selecteren. Indien er geen oplossing is kan dan d...
Ik Heb de app my Vodafone gedownload en probeer een account aan te maken maar helaas ontvang ik geen bevestigingsmail. Heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload maar niets. Heb ook al in mijn spa...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...