HansophetPlein

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbinding

Dagelijks reis ik tussen Ede en Amersfoort. Meerdere keren heb ik geen internet en 4G al helemaal niet. Hoe zit dat en kan ik een vergoeding krijgen?
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Ik neem aan dat je met de trein reist?

Mocht je trein deels door en tunnelbuis gaan dan raak je daar je verbinding kwijt omdat het signaal te zwak wordt. Als je door Veenendaal komt met de trein dan kun je te maken krijgen met en storing. In Amersfoort zijn storingen en werkzaamheden opgelost.

Storingen of werkzaamheden aan het netwerk horen erbij en vergoeding hiervoor vragen is niet mogelijk.
HansophetPlein
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik reis inderdaad met de trein. Tussen Ede en Amesfoort zijn geen tunnels...

Ik ervaar dit dagelijks!!

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
HansophetPlein

Bekijk dit filmpje eens: Link
HansophetPlein
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuk hoor, maar ik merk dat mijn probleem niet duidelijk genoeg is omschreven. Excuses daarvoor.

Het gaat niet om een trage verbinding, maar om geen verbinding! Dus delen van het traject heb ik wel verbinding en deken heb ik geen verbinding. Collega's die het zelfde traject afleggen ervaren deze problemen ook.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
HansophetPlein

Dat wordt juist besproken in het filmpje, en er wordt ook uitgelegd waarom je in de trein een onstabielere verbinding kunt ervaren.
HansophetPlein
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien verstandig om zelf een week lang dat traject te reizen? Voor een stukje klantbeleving? De antwoorden tot nu toe geven mij geen goed gevoel, ik heb niet het idee dat mijn klacht serieus genomen wordt. Jammer.
Lievemoon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel herkenbaar. Je krijgt de standaard riedeltjes maar een serieus antwoord Ho maar.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
In Barneveld is begin december 4G ingeschakeld op een locatie. Er zit nog een gat bij Lunteren vooral. Verder zou het evt kunnen helpen als je je telefoon instelt op dat hij alleen op 3G blijft zitten. Als je in een dubbeldekkertrein zit dan helpt het ook een beetje als je bovenin ipv onderin zit.

Dan valt je verbinding op sommige punten wel weg, maar is die ook snel weer hersteld. Helaas gaat het niet beter worden totdat Vodafone besluit die mast in Lunteren om te bouwen.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic