dvandongen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

vandaag nieuwe galaxy s7 edge ontvangen maar....

Heel blij met mijn nieuwe maar de VR bril zit er niet bij....
Hoe zit dat?
ordernummer 24261002

Mvg
dennis
29 Reacties 29
vrobbesom

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, maar weer gebeld..
Excuses gekregen en de zilveren is idd niet leverbaar.. stond wel op de site gvd!
Dus nu alsnog een zwarte.. pas leverbaar vanaf de 23e :-S en nu maar hopen dat het met de bril goed gaat.
Ik had dus iets goedkoper bij de concurrent uit geweest met meer GB's.. maar die 'hadden' geen zilveren..
Voel me een beetje genomen 😞
vrobbesom

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aangezien niemand antwoord..

Maar weer even gebeld..
Excuses gekregen, de zilveren blijkt helemaal niet leverbaar.. stond wel op de site gvd en is mij niets van verteld!
Dus nu alsnog een zwarte.. pas leverbaar vanaf de 23e :-S en nu maar hopen dat het met de bril goed gaat.
Ik had dus iets goedkoper bij de concurrent uit geweest met meer GB's.. maar die 'hadden' geen zilveren..
Voel me een beetje genomen 😞
Whynona85

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb ook vrijdag de S7 ontvangen. Zoals vermeld in de mailing was dat afhankelijk van de hoeveelheid toestellen VS je ranking in order. Ik zat er gelukkig bij ???? vandaag ontving ik sms met link naar Samsung site. Normaal gebruikt samsung eigenlijk altijd Samsung.com/promotions. Die werkt ook nu gewoon. Het probleem dat ik heb is dat ik al bijna een week wacht tot backoffice de zooi met pending orders fikst zodat mijn nieuwe nano geactiveerd kan worden. Ik heb geduld gehad. Zelfs met ibrahim daarnet aan de telefoon die elke omweg zocht om op te kunnen hangen Incl de zin ik ben klaar met werken. Ik ben langzaam klaar met geduld hebben. Mijn S5 is op! Toetsenbord is ingebrand in scherm, batterij loopt leeg aan de oplader tijdens gebruik met scherm kwaliteit zo laag mogelijk, toetsenbord reageerd slecht en camera is slecht in focussen. Dus.... ik wil zooooo graag mijn nieuwe Sammy gebruiken..... kan dit mischien gefikst worden zonder consumenten programma ofzo? Ben de beloftes langzaam beetje zat.
edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
we hebben jl. Vrijdag 11 maart 2 bestellingen gedaan voor de S7.
tot heden hebben we alle 2 een orde bevestiging gekregen.
vanmiddag even contact gehad met Vodafone klantenservice, om te vragen wanneer de 2 Samsung S7 worden toegezonden.
daar kon de telefoniste geen antwoord op geven.
zelf ben ik bang dat wij weer naast de boot vallen met deze brillen.

want ik lees op de site van Samsung dat je maar tot 24 maart kunt inschrijven voor de brillen....
Whynona85

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ebde, je hebt als het goed is wel al een order bevestiging per mail. Die kun je gebruiken om de bestelling bij Samsung te doen. Zolang de orderbevestiging maar voor 11 maart is gestuurd. En jij voor de 24ste de aanvraag doet is het goed. Dan hoef je telefoon nog niet fisiek in huis te hebben. ????
Anonymous
Niet van toepassing
Als je de order bevestiging hebt kun je inderdaad al de bestelling plaatsen bij Samsung.
Patrickv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Edbe, om je maar even uit de droom te helpen, de actie liep tot en met 10 maart, alle orders hierna doen dus niets meer mee aan de actie. Daarnaast kan je ook maar 1 bril per adres krijgen...
edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
we hebben met Vodafone klantenservice gebeld en ze zouden het oplossen en we zouden de brillen krijgen, heb de pre orde op 10 maart om 20:00 s 'avonds gedaan , dus we hadden recht op de brillen, en ja 2 brillen per adres......
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic