dvandongen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

vandaag nieuwe galaxy s7 edge ontvangen maar....

Heel blij met mijn nieuwe maar de VR bril zit er niet bij....
Hoe zit dat?
ordernummer 24261002

Mvg
dennis
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
press

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Toen je de S7 hebt besteld moest je via samsung.com, je aanmelden en je rekening?
/bestelbon registreren.
Daarna ontvang je een bevestiging van samsung met de leverdatum.
De bril word vanaf volgende week geleverd door samsung.
Dus niet het bedrijf waar je de S7 hebt gekocht

Bekijk in context

29 Reacties 29
press

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Toen je de S7 hebt besteld moest je via samsung.com, je aanmelden en je rekening?
/bestelbon registreren.
Daarna ontvang je een bevestiging van samsung met de leverdatum.
De bril word vanaf volgende week geleverd door samsung.
Dus niet het bedrijf waar je de S7 hebt gekocht
dvandongen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Heb dit nergens duidelijk vermeld zien staan bij de bestelling...
Ik zie nu op de site van samsung nergens een mogelijkheid om dit alsnog te doen...
Ik hoop niet dat dit betekend dat ik achter het net grijp?
dvandongen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
vind net de link! bedankt, kan gelukkig nog voor 24 maart 🙂
Kaatje1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kun je mij misschien de link geven zodat ik die van mij ook kan bestellen. Alvast bedankt voor de moeite.
SB

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou hier beginnen https://publish.samsungsimulator.com/simulator/445d224e-da0a-4ae6-ad95-9861eabf6ef3/#!topic/hoe_kan_...

Overigens heb ik mijn pre-order niet ontvangen maar wel een mailtje dat er geen voorraad is en dat ze binnen 5 dagen meer denken te weten over de levering. Leuk die pre-orders!!

Na aanmelding met de orderbevestiging ( via email ) krijg ik te zien dat Samsung er streeft de Gear VR binnen 8 weken te leveren.

Ik wordt hier niet echt vrolijk van.
dvandongen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
www.samsung. com/nl/promotions/#/BCM47GS4FYSFV
press

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb mijn galaxy S7 11-03 ontvangen.
De bril zou binnen 8weken geleverd worden, maar die werd vandaag bezorgd.
Anonymous
Niet van toepassing
Hoe bevalt de S7 met de VR-bril
press

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb een heel druk weekend en dus nog geen tijd gehad/gemaakt om het uit te proberen.
De S7 bevalt wel heel goed.
Heb alttijd HTC One gehad, maar nu dus een Samsung, vooral door de camera van de S7
Anonymous
Niet van toepassing
Laat ons maar weten hoe hij bevalt 🙂
press

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
IK heb de software van OCULUS geinstaleerd (wat nodig is en ook een account aangemaakt) en wat 3d video,s die gratis zijn bekeken.
Als je de bril voor het eerst opzet dan hoor je een stem die verteld wat je moet doen.
Je S7 weer uit de bril halen en dan de software downloaden, weer in de bril plaatsen en dan de aanwijzingen volgen.
Het is echt heel eenvoudig om met de knoppen op de bril om te gaan.
Het is echt een belevenis zeker voor de eerste keer.
De kwaliteit is heel wisselend van de verschillende video,s, soms heel mooi scherp en soms heel slecht.
De bediening van de bril is heel eenvoudig en er staat een goede oefenings video voor de bril in het programma,
die kan je zo vaak als je wilt weer bekijken om te oefen met de knoppen .


Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het makkelijk in gebruik te nemen is en de VR bril te bedienen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
, leuk om de eerste ervaringen met de Gear VR Lite te lezen! Ik ben er zelf ook erg benieuwd naar. Hopelijk beleef je er nog veel plezier mee! 😄
Schoonmirjam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wie kan mij helpen.. voor de aanvraag moet je een bestelbon upgraden. Maar bij bestellen heb ik wel een bevestigingsmiddelen gehad, maar zat geen bijlage oud bij.
Kan ik gewoon de inhoud van de mail opslaan en die bijvoegen? Staat wel een bestelnr bij nml.

Alvast bedankt
dvandongen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Je kunt het beste een screenshot maken van je bestelbon en deze vervolgens uploaden.
Succes!
Anonymous
Niet van toepassing
En anders kun je hem opvragen via 0800-0560
vrobbesom

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap er niks meer van :-S

S7 op tijd besteld (aan de telefoon werd zelfs opgemerkt dat ik de eerste was). Aangegeven de zilveren versie te willen en dat iik , als 3D vormgever zijnde, veel interesse had in de Gear VR actie.
NU blijkt..de zilveren versie wordt later geleverd en daarbij vind ik op de SAMSUNG site dat juist de zilveren versie niet meeodet in de actie.
Het is al idioot dat er onderscheid op kleur wordt gemaakt maar waarom weet Vodafone hier niet van??
Dan had ik wel een zwarte besteld :-S nu weet ik het en ben ik te laat om te cancelen en alsnog de zwarte te bestellen.. Nou heb ik na 6 Jaar Iphone eindelijk de overstap durven maken en tot nu aan toe voelt het allemaal niet zo goed 😞
Kan iemand me hier meer over vertellen???
dvandongen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik had in eerste instantie ook de zilvere besteld en werd toen na een aantal dagen gebeld door Vodafone dat deze niet leverbaar was.... heb toen voor de gouden gekozen waar ik vooralsnog heel.blij mee ben....
vrobbesom

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat vreemd, ik heb gisteren nog gebeld waar mij verteld werd dat hij nog niet binnen was, niet dat hij niet leverbaar zou zijn... hmmm ik ben t ff kwijt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic