Maroucha

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

van web blox naar web sms blox

Hallo,

Ik heb een web blox tot 30 januari. Deze is nog niet helemaal leeg wel bijna, maar ik wilde vandaag graag
de web+sms blox aansluiten en krijg een sms terug dat, dat niet gaat. Ik weet dat als mijn web blox op is
ik op het normale tarief verder ga en pas nadat hij verlopen is een nieuwe kan activeren, maar dit is gewoon een
andere blox dus dat zou moeten kunnen heb nergens gelzen van niet..

Ik heb net ook de bel blox geactiveerd en vind het fijn als dan vandaag ook de nieuwe web sms blox in kan gaan ik heb een nieuwe telefoon en vandaar dat ik een blox wil met meer mb en smsjes. Mijn web blox kan ik ook niet stop zetten. Kunnen jullie hem stop zetten voor mij of in elk geval de web sms activeren er staat voldoende tegoed op..

groetjes maroucha
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@Maroucha

Het is niet mogelijk om een Web BloX te activeren indien deze al actief is. Je dient in dit geval je huidige BloX eerst te beëindigen en daarna pas een nieuwe (Web) BloX te activeren. Mocht dit niet lukken, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@Maroucha

Het is niet mogelijk om een Web BloX te activeren indien deze al actief is. Je dient in dit geval je huidige BloX eerst te beëindigen en daarna pas een nieuwe (Web) BloX te activeren. Mocht dit niet lukken, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic