Corstiaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3g verbinding op Samsung galaxy tab 10.1

Ik krijg geen 3g verbinding meer op mijn Samsung galaxy tab 10.1. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jocha

Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels contact gehad met iemand van de smartcrew deze heeft op afstand mijn instellingen van de simkaart aangepast? bij de eerste opstart herkende mijn tablet de simkaart niet, vervolgens helemaal afgesloten en opnieuw opgestart daarna was mijn verbinding herstelt en werk ik weer met 3G..

Crew bedankt voor deze snelle service.

Met groeten,

Henri

Bekijk in context

3 Reacties 3
jocha

Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, zie hieronder mijn eerdere post vandaag... Graag spoedig een oplossing..

26-01-2014 11:27 AM - bewerkt ‎26-01-2014 11:32 AM
Samsung Galaxy Tab 10.1 geen 3G verbinding (8271 CS, IJsselmiden)[ Bewerkt ] Opties Beste heer/mevrouw,

Ik heb sinds 22 januari geen 3G verbinding meer? heb alle instellingen nagelopen deze staan juist ingesteld.
Heb inmiddels het kaartje verwijderd, veranderd van Netwerk Operator en vervolgens weer teruggezet, echter zonder enig resultaat..

Mijn mobiel een Samsung Galaxy 3 heeft wel een 3G verbinding? waarom kan ik dan geen verbinding maken met mijn Tablet??

Graag hoor ik spoedig wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn.

Met groetjes,

Henri
Corstiaan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi henri,
Ik heb vanmiddag via chat contact gehad met een Vodafone medewerker. Deze heeft alle instellingen met mij doorgelopen en ook mijn simkaart gereset. Echter zonder resultaat. Volgens hem werkte mijn simkaart mogelijk niet goed meer. Advies: fysiek laten controleren bij een Vodafone winkel. Indien de simkaart idd defect is kun je gratis een nieuwe krijgen. Hoop dat dit voor jou ook een oplossing biedt.
Groet Christina de Jong
jocha

Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels contact gehad met iemand van de smartcrew deze heeft op afstand mijn instellingen van de simkaart aangepast? bij de eerste opstart herkende mijn tablet de simkaart niet, vervolgens helemaal afgesloten en opnieuw opgestart daarna was mijn verbinding herstelt en werk ik weer met 3G..

Crew bedankt voor deze snelle service.

Met groeten,

Henri
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic