Tony54

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van abonnement na pre-pay met nummer behoudt

Beste team;

Wij hebben diverse abonnementen van Vodafone lopen, in verband met bezuiniging is er besloten om een hiervan om te zetten na pre-pay met nummerbehoudt.
Mijn abonnement was in april afgelopen dus maar gelijk telefisch aanvragen voor omzetten na pre-pay met nummer behoudt, dit kon nog niet, ik moest dat maar in mei proberen. In mei hebben wij een online formulier ingevuld en netjes afgewacht, maar kreeg geen enkel reactie, suport opgebelt, maar die konden wel zien dat er een aanvraag binnen was gekomen, maar wisten niet waar die gebleven was, of ik dan overnieuw een aanvraag wou indienen met weer een maand opzeg termijn. Ik ben een brave persoon, dus zonder moperen, een derde poging gewaagd om mijn abonnement om te zetten na prepay.
Alweer een aantal weken er overheen gegaan, en nog steeds geen reactie, weer met suport gebelt, en daar kreeg ik een heel vreemd verhaal te horen, in verband met werkzaamheden was het niet mogelijk om aan verzoeken te voldoen om abonnwmwntwn om tw zetten na pre-pay, en dus zijn alle verzoeken de prullebak in gegaan, ik moest maar een nieuwe verzoek indienen met weer een maand opzeg termijn.
Nu is mijn vraag, Hoe vaak moet men een aanvraag indienen om zijn huidige obonement om te zetten na prepay met nummerbehoudt?.
Alle verzoeken staan nog steeds in mijn profiel met datums.

vriendelijke groet

Tony54
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Tony54, deze vraag is van persoonlijke aard. Andere forumgebruikers kunnen jou hier niet mee helpen. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met ons klantenservice. Ik sluit daarom deze post.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic