Rina_Snackers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Multisim aanvragen

Hallo,

Op de een of andere manier lukt het maar niet om een multisim aan te vragen via myvodafone.
Via de telefoon wordt het ook niet makkelijk gemaakt.
De keuzemogelijkheid ontbreekt bij 1200 en 1201 en de wachttijd is zo een tien minuten, erg druk dus. Een emailcontacogijkheid ontbreekt, dus dan maar via het forum. Vrijdag een red super afgesloten voor 2 jaar, dus misschien komt het wel automatisch?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Rina_Snackers

Als hey niet lukt via my vodafone raad ik je toch aan om contact op te nemen met de klantenservice en dan de 10 min te wachten. Je kunt het ook eventueel via de chat of facebook proberen. Tevens kun je hiervoor langs de winkel gaan en krijg je hem direct mee. Zorg wel er voor dat je een geldig id bewijs bij je hebt.
Ik zou er graag een voor je bestellen maar vanuit hier kan ik niet in de systemen van Vodafone. Ik kan dus helaas hier niks in betekenen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Rina_Snackers

Als hey niet lukt via my vodafone raad ik je toch aan om contact op te nemen met de klantenservice en dan de 10 min te wachten. Je kunt het ook eventueel via de chat of facebook proberen. Tevens kun je hiervoor langs de winkel gaan en krijg je hem direct mee. Zorg wel er voor dat je een geldig id bewijs bij je hebt.
Ik zou er graag een voor je bestellen maar vanuit hier kan ik niet in de systemen van Vodafone. Ik kan dus helaas hier niks in betekenen.
Rina_Snackers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord! Ben inmiddels langs de winkel gegaan en daar ze ditect meegekregen! De verlenging was waarschijnlijk nog niet verwerkt toen ik het online wilde aanvragen. In de winkel inmiddels wel!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Top! Fijn dat het alsnog gelukt is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic