AMEN!
EDIT: Ik lees ook op verschillende fora dat KPN ook de dag van de release de update beschikbaar had. Zie:
Stevie Beheerder Forum
Berichten: 136Geregistreerd: 13-07-2012 0 op 03-09-2012 09:39 AM Beste allemaal,
Het lijkt erop dat HTC de software weer heeft teruggetrokken.Dit geldt echter niet alleen voor ons (Vodafone), maar voor alle providers.De unbranded versie is er, ongeacht welke provider je hebt, echter heeft iedere provider ook een branded versie,
en deze laat op zich wachten, maar dit is voor allen hetzelfde, ongeacht of je Vodafone of een andere provider hebt. Ik vind het heel heel heel vervelend jullie dit telkens te moeten melden, maar de provider software blijft vanuit HTC teruggetrokken worden. Ik begrijp dat er teleurstelling zal zijn, en mensen boos zullen zijn omdat de update telkens wordt uitgesteld, maar er wordt vanuit Vodafone en andere providers en vanuit HTC hard aan gewerkt.
Ik kan verder helaas niets voor jullie betekenen, behalve antwoord geven op jullie vragen en jullie op de hoogte houden.
Dus als jullie vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Gr.
StevieCommunity Manager
"We do not have a choice on whether we DO social media, the question is how well we DO it"