Emile schreef:
Ik ben ook teleurgesteld in vodafone hierin. Ik schiet de messenger niet, maar kun je in ieder geval voor ons vodafone schieten/afbranden?
Ik hoop dat de teneur ook duidelijk is dat de vodafone apps betrekkelijk impopulair zijn, hoezeer vodafone ook wenst dat deze gebruikt worden. In de realiteit kan het gros deze niet boeien en gaat het ze enkel om de telefoon en de beste android-ervaring die ze kunnen krijgen (en voor betalen).
Ik vraag me ook ten zeerste af of het werkelijk htc bugs zijn waar vodafone over valt of puur incompatibiliteiten met de vodafone apps. En waarom zou htc problemen hebben met alleen de vodafone telefoons?? Vodafone lijkt wel de bal puur bij htc te willen leggen, maar ik geloof dit eerlijk gezegd niet, als zo'n beetje de rest van de htc one x wereld allang die update van htc heeft en het enige verschil de vodafone "extra's" zijn.
Ok wow stop Emile, leuk lief en aardig maar termen zoals
vodafone schieten/afbranden zijn dingen die ik zelf niet wil zien gebeuren. Rotterdam one time and no more please. Maar wat ik zelf wel begreep en dat was me wel uitgelegd aan de lijn en geloof hier ook was dat HTC, Samsung, Sony, Nokia noem maar op werkt samen met de providers (Tele2, Telfort, KPN, Vodafone est est) om updates goed op de baan te houden.
Maar zoals Stevie aangeeft, is er bij HTC vertraging, nou verklaar jij mij eens hoe Vodafone daar verantwoordelijk voor is? Niet dus, HTC moet gewoon met die update komen en daar moet Vodafone (en misschien andere providers) onderleiden.
Met vriendelijke groet
WhiteWolf