oel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

update mijn vodafoon tegoed is van 7 juni

Het lijkt erop dat mijn vodafoon app het gebruikers tegoed niet ververst de laatste update tegoed is van 7 juni
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
oel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hi Steve, heb je het privé bericht naar ...... gestuurd? Ik heb het niet ontvangen. Mijn Vodafoon tegoed update werkt sinds een paar dagen weer naar behoren. Bedankt voor de service.

Groet,

Peter

Moderator edit: emailadres verwijderd. Privébericht verstuurd via de Community.

Bekijk in context

16 Reacties 16
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi oel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je ook al online gekeken in je via My Vodafone? Even controleren of het daar wel goed staat. Anders even de app verwijderen en opnieuw installeren.

Mocht dit niet helpen en online is het ook niet goed, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen maar je kan ze ook bereiken door een chat te starten.

Eventueel kan je je vraag dan ook stellen via Facebook of Twitter. Vanuit hier kan niemand voor je kijken omdat we klanten onder elkaar zijn. Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi oel

Is het tegoed al bijgewerkt in de app en wat zie je in My Vodafone (website)?
Mocht het daar niet werken, kun je mij dat laten weten? Dan stuur ik je een privebericht om een onderzoek aan te maken.
oel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Mijn Vodafoon bijgewerkt tot 4 juni 2019 17:16 uur
Mijn Vodafoon app 7 juni laatst bijgewerkt. Wel zit ik sinds 4 juni offshore en heb dus geen verbinding met een straal zender alleen per Wi-Fi. Wel gebruik ik Wi-Fi bellen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Wifi bellen kost je natuurlijk ook gewoon belminuten.
Vreemd dat die het dan niet goed bijgewerkt heeft. Stuur anders Steven een privé berichtje.
oel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Steven wrote:
Hoi oel

Is het tegoed al bijgewerkt in de app en wat zie je in My Vodafone (website)?
Mocht het daar niet werken, kun je mij dat laten weten? Dan stuur ik je een privebericht om een onderzoek aan te maken.


Mijn Vodafoon bijgewerkt tot 4 juni 2019 17:16 uur
Mijn Vodafoon app 7 juni laatst bijgewerkt. Wel zit ik sinds 4 juni offshore en heb dus geen verbinding met een straal zender alleen per Wi-Fi. Wel gebruik ik Wi-Fi bellen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je een prive bericht gestuurd oel
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je nogmaals een privébericht gestuurd oel
oel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hi Steve, heb je het privé bericht naar ...... gestuurd? Ik heb het niet ontvangen. Mijn Vodafoon tegoed update werkt sinds een paar dagen weer naar behoren. Bedankt voor de service.

Groet,

Peter

Moderator edit: emailadres verwijderd. Privébericht verstuurd via de Community.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
oel wrote:
Hi Steve, heb je het privé bericht naar *weggehaald* gestuurd? Ik heb het niet ontvangen. Mijn Vodafoon tegoed update werkt sinds een paar dagen weer naar behoren. Bedankt voor de service.

Groet,

Peter

Hi oel
Dit is een open community!
Je email adres is nu voor iedereen te zien. Verwijder deze door op de drie puntjes te klikken (in het bericht rechts onder) en dan op bewerken.

Nee, Steven zal je hier in de community een privé bericht hebben toegezonden. Dat kan je weer zien, rechts boven in beeld, bij je avatar. Aanklikken en dan priveberichten aanklikken.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
En natuurlijk fijn om te horen dat bet weer naar behoren werkt! Veel plezier en bedankt voor het melden. Is het zomaar goed gekomen of heb je zelf nog iets moeten doen?
oel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Het lijkt erop dat ik mijn boodschap/reactie niet kan corrigeren. De drie punten rechts onderin openen link naar reactie of rapporteer reactie dus geen correctie toets
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
oel wrote:
Het lijkt erop dat ik mijn boodschap/reactie niet kan corrigeren. De drie punten rechts onderin openen link naar reactie of rapporteer reactie dus geen correctie toets

Dan ben je te laat, dit kan binnen het uur, na plaatsen. Zal er wel een melding van maken en dan haalt een moderator deze wel weg.
oel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt dus jij maakt melding aan moderator om mijn tekst aan te passen. Case closed.

Groet,
Peter.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is aangepast oel Energieboy
Super dat het weer werkt!
oel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
:thumbsup::thumbsup_tone4::thumbsup_tone1:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic