Hallo Vodafone,
Woensdagavond heb ik een onplezierige ervaring gehad met 1 van de medewerkers van jullie koeriersbedrijf. Door Corona mogen hun medewerkers niet naar binnen bij de klanten. Hier krijg ik vanuit het bedrijf keurig een mail over binnen, waarvoor dank. Fijn dat zij naar de klant zo helder zijn.
Als medewerker in de zorg ben ik mij zelf zeer bewust van het virus en de gevolgen. Op de vraag van de medewerker of hij binnen mocht komen antwoorde ik ietwat verbaasd dus ook, dat ik dat niet doe. Vreemde vraag ook gezien Corona de mail. Ik verzocht hem op de drempel of buitentafeltje zijn werkzaamheden te doen. Hierna kreeg ik een hele rare blik en een opmerking en vroeg ik of het niet goed was. De medewerker zei toen dat ik een beetje mee moest werken en niet zo moeilijk moest doen.
Waarop ik aangaf dat ik vanwege Corona geen mensen binnenlaat. Het was allemaal niet goed en dat hij een bezorger is die op mijn verzoek iets brengt. Toen heb ik aangegeven dat ik in mijn huis toch zelf bepaal of ik hem binnen wil laten en ik zo'n reactie niet Oke vind omdat ik jullie regels volg en dat die anders de spullen maar weer mee moet nemen als het hem niet zinde.
Hierop vertrok hij, maar niet zomaar.
Vervolgens vond deze koerier het namelijk nodig om mij uit te schelden voor kankermongool en kankerhomootje en daarop ben ik hem achterna gelopen en heb ik hem verzocht normaal te doen. Vervolgens ging hij door en heb ik gezegd dat ik dan maar een foto van hem moet maken en een klacht ga indienen bij zijn baas.
Gelukkig is het hele voorval ook opgenomen op mijn beveiligingscamera. Daarin is het uitschelden ook luid en duidelijk hoorbaar. De beelden zijn bij jullie in bezit. Direct heb ik telefonisch een klacht ingediend ook bij koerier en doe ik nog schriftelijk via de mail.
Ik eis dan ook excuses en verwacht ook een passende oplossing voor het ongemak. Daarnaast meld ik het voorval ook bij jullie als nieuwe provider Vodafone en wil graag telefonisch contact om mijn abonnement te annuleren. De lol van een nieuwe telefoon is er echt wel wat af.
Zonder reden dat soort ziektes naar je hoofd krijgen lijkt me niet nodig
Wachtend op jullie reactie