Hoi @Lisannevp
Een oproepblokkering kan verschillende oorzaken hebben. Dit zijn de 3 meest voorkomende:
- Dit kan via my vodafone (website - profiel - instellingen ) erop gezet zijn.
- Open de telefoon-app en ga naar Instellingen - Oproep instellingen - Meer instellingen -Oproepen blokkeren. Staat daar iets aan?
- Het kan door Vodafone geblokkeerd worden. Dit kan te maken hebben met een openstaande factuur etc. Of er nog facturen open staan zie je in my Vodafone - rekeningen. Hier kun je ook tevens een openstaande factuur voldoen. M
Bovenstaande 3 opties heb ik gevonden op de community. Mocht het niet lukken dan kan je nog tot vanavond 20:00 bellen, en of een chat starten met de klantenservice van Vodafone. Om te bellen, zie de pagina van de klantenservice van Vodafone.
Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Eventueel wachten op een medewerker van Vodafone kan ook. Al hoewel ik niet weet wanneer die weer hier op de community aanwezig zijn om je vraag op te pakken.
Laat nog even weten of het gelukt is en wat je hebt gedaan.