Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,207Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Wel bellen maar geen Internetverbinding Alleen-lezen Opgelost

Ik moet regelmatig in het buitenland pakketten bezorgen met mijn koeriers dienst. Dus ook handtekening van de klant kunnen verzenden. Maar ondanks de roaming die aan staat verdwijnt me 4G ook geen 3G ...

Abonnement openbreken Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb nu in november ongeveer een jaar een sim only abbo.alleen wil ik hem graag omzetten in een abonnement met telefoon erbij is dit mogelijk?

bnova17 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blox in Amerika Alleen-lezen Opgelost

Onze dochter heeft een abonnement bij Vodafone. ze gaat ruim 2 weken naar Amerika.daar heeft ze naar verwachting op school uiteraard Wifi.is het verstandig om een reisbundel aan te zetten ?ik dacht da...

Hummer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Afsluiten zakelijk contract Alleen-lezen Opgelost

Besten,Ik probeer mijn prive abonnement om te zetten naar een zakelijk abonnement. Ik kan dit niet in de vodafone winkel doen. Dat begrijp ik niet. Naast de wat omslachtige methode wordt gevraagd om v...

Geen 4G met Vodafone YOU Alleen-lezen Opgelost

Beste allen,Ik heb mijn maandelijkse internetbundel geactiveerd, zodat ik een maand lang 4G heb. In mijn telefoon zitten 2 simkaarten, namelijk 1 van Vodafone en 1 van het werk. Zie simkaartbeheer:Via...

markbase door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

spam mail die ik heb ontvangen over Tijdelijke blokkade Alleen-lezen Opgelost

Geachte meneer/mevrouw ,Ik heb de onderstaande email ontvangen van de volgende mail adres info@unsart.nl.Ik heb natuurlijk niet gereageerd op de mail , maar ik vind het wel handig om jullie hiervan op...

mobiel.nl aanvraag verstuurd naar vodafone. Alleen-lezen Opgelost

beste,ik heb vandaag een mobiel + abbo besteld via mobiel.nler staat al 2 uur lang aanvraag verstuurd naar vodafone, hoelang duurt dit voordit dit verwerkt word?mvg

D.L door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

instellingen Alleen-lezen Opgelost

Sinds vandaag lid van Vodafone.Nu wil ik instellingen veranderen zoals tijd dat de telefoon doorschakelt enz.onderstaande werkwijze volg ik ekies zelf wanneer je toestel doorschakelt naar de voicemail...

Walter62 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Cancel phone contract Alleen-lezen Opgelost

Hello,I have left the Netherlands and would like to cancel my phone contract. For us non-Dutch speakers, how can I do that? Dankjulliewel!

geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Goedendagik heb geen netwerk op het moment.

Geen internet buiten de wifi Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik heb een week geleden mijn telefoon laten repareren en ik kom tot de ontdekking dat ik buiten de wifi geen internet meer heb. Mijn telefoon heeft geen service, ik kan niemand bereiken en ik ka...

Voicemail uitzetten Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer al een paar weken mijn voicemail uit te zetten. Via de website van Vodafone lukt dat niet. Komt er een pop-up tevoorschijn dat het niet mogelijk is. Via het telefoonnummer 12330 krijg ik ee...

Emile98 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Twee nummers in my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 2 verschillende mobiele nummers. Van eentje kan ik de gegevens (verbruik, abo, tegoed etc) in my vodafone inzien. Van de andere kan ik dat nog niet. Er is een formuliertje waarmee ik aan kan vr...

Internet in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een sim only abo.Voor dat ik op vakantie naar de Vodafone winkel geweest of ik alles gewoon kon gebruiken. Ja werd mij verteld.Maar niets is minder waar.Zodra wij de grens over waren geen inter...

Thedra door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hoelang heb ik gebeld? Alleen-lezen Opgelost

waar kan ik zien hoelang ik in totaal heb gebeld deze maan?

maxiemax door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ik krijg geen verificatie sms uit het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ha,ben in Wit-Rusland nu en krijg de hotel wifi niet aan de praat, omdat ze me via een site een verificatie code sturen. Heb hier wat meer gelezen over eerdere voorvallen, maar simkaart eruit en erin ...

Black friday abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vrijdag een toestel gekocht online icm abonnement bij jullie. De aanvraag staat sinds vrijdag in behandeling bij jullie. Alle documenten geupload. Enig idee hoelang dit gaat duren

Mammabeer door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Mb doneren Alleen-lezen Opgelost

Met welke nummers doe ik mee?

Na kas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

New subscription problem - Black Friday Red Essential Alleen-lezen Onopgelost

When I sign up for a new Red Essential subscription (as a Ziggo member) and enter my ID number (passport), I get the error message 'Please enter a valid document number.' but only when I press submit....

gabi7129 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen