marcennanda

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uitgaande email instellingen

ik heb altijd weer moeite met de instellingen bij een andere telefoon ik gebruik een Nokia E72
uiteraard vodafone en gebruik ziggo nu kan ik wel email ontvangen maar nog niet verzenden
 
wie weet de instellingen die ik bij uitgaande mail instellingen moet gebruiken...
 
groet marc
6 Reacties 6
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hoi Marc.
Als je je mail via Wi-Fi wilt verzenden moet je de instellingen van Ziggo overnemen. Via Vodafone vind je de instellingen hier: E-mail
 
marcennanda schreef:
ik heb altijd weer moeite met de instellingen bij een andere telefoon ik gebruik een Nokia E72
uiteraard vodafone en gebruik ziggo nu kan ik wel email ontvangen maar nog niet verzenden
 
wie weet de instellingen die ik bij uitgaande mail instellingen moet gebruiken...
 
groet marc


marcennanda
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
opgelost!!
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
En wat is de oplossing geweest?
Het advies van Caspar?

nooijta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En hoe kan ik op mijn c6 nokia instellen dat de verzonden e mails ook te zien zijn? Die map blijft leeg en voor juridische doeleinden moet ik een bewijs hebben dat ik de mail heb verstuurd.
 
groet
nooijta
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
nooijta schreef:
En hoe kan ik op mijn c6 nokia instellen dat de verzonden e mails ook te zien zijn? Die map blijft leeg en voor juridische doeleinden moet ik een bewijs hebben dat ik de mail heb verstuurd.
 
groet
nooijta
Stuur een BCC aan jezelf, open die op een computer en druk hem af.
 
Als je telefoon defect gaat of je pc, ben je hem namelijk ook al kwijt, op deze manier heb je altijd een copie op je pc plus een fysieke uitdraai in een map (uitgaande van jouw opmerking over het juridische belang van het in bezit hebben van je eigen mail.).
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Ik hoop dat de Topic Starter de oplossing nog wil gaan posten.
Anders zien ik me genoodzaakt dit Topic verder te sluiten.

Of er moet iemand van de andere gebruikers zijn die het antwoord weet.

Ik wacht af 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic