Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,271Oplossingen
  • 1,740Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Uitroepteken Sms Alleen-lezen Onopgelost

heey, ik krijg sinds kort als ik een sms ontvang een envelopje met een uitroepteken erbij, maar deze gaat niet automatisch weg. weten jullie wat dit betekent?

Klokje Op Blackberry Bold 9000 Alleen-lezen Onopgelost

Regelmatig verschijnt er bij mij op mijn scherm een zwart klokje, is deze aanwezig dan is hij heel traag en is bellen bijna onmogelijk.Heeft iemand hier ervaring mee.

Draadloos Synchroniseren Outlook Agenda Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een curve 8520.Ik ontvang mijn mail wel maar mijn outlook agenda wordt niet gesynchroniseerd (draadloos).weet iemand hoe dit kan?m.v.g.Marcel

Tracknaam Wijzigen Desire Alleen-lezen Onopgelost

Hey,Heb net een muziekalbum op mn desire gezet, maar alle tracknamen worden weergegeven als track 1 terwijl de bestandsnaam gewoon de tracknaam bevat. Superirritant, dus ik wil dit wijzigen, alleen ka...

Wel Of Geen Datalimiet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo forumgenoten,Ik heb in augustus een abonnement aangevraagd bij vodafone waar internet op je mobiel bij zit. Er was toen al bekend dat vodafone een datalimiet ging invoeren maar bij het bestellen...

Waarom Samsung H1/m1 Van Vodafone Website? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik keek even op de vodafone site wat mijn telefoon waard zou zijn als ik hem los zou kopen.Ik heb het over de vodafone 360 samsung h1Tot mijn verbazing zie ik ineens dat deze telefoon van de web...

Geen 3G Verbinding Bij Data Gebruik Alleen-lezen Onopgelost

Heren,Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.Ik heb een bel/sms/web abbonement van Vodafone. Er is me hierbij 3.6 mbps internet beloofd.Met speedtest haal ik dit niet en kom ik ook niet in de buurt.Het...

Email Herkennen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kom op veel sites maar als ik lid wil worden loopt het mis want mijn email adres bestaat volgens hun niet bv twitter

Htc Desire Abbonement Info Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk ga een dezer dagen een HTC Desire Brown bestellen met abbonement bel+sms+web 1ste jaar voor 17.50. Nou is mijn vraag, er staat bij het abbonement datalimiet 1 GB. Ik neem aan dat dat geld voor...

Streamen Met Htc(Smart) Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag allen,Ik heb een HTC Smart waar ik youtubefilmpjes mee wil bekijken maar dit wil tot op heden niet lukken.Ik heb een zorgeloos Internetabonnement en een 3G (UTMS)verbinding dus dit zou in ...

Hoge Kosten - Foute Instelling? Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon heeft een BlackBerry met vodafone bel+sms+web en Blackberry abonnement.Z'n 1 Gb datategoed wordt nauwelijks verbruikt maar z'n 22,50 is binnen twee weken op. Hij belt nauwelijks en twittert ...

Website My.vodafone Bekijken Op Je Mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Op http://my.vodafone.nl kan ik snel kijken naar mijn tegoed, ik kan Blox-en aan- en uitzetten en ik kan mijn rekeningen inzien.Nu vroeg ik mij af of er ook een mobiele versie van deze site is? Ik heb...

Service Niet Beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Als ik op mijn mobiel op internet wil gaan, staat er service niet beschikbaar. Ik heb alle stappen al gevolgd maar hij doet het nog steeds niet. Ik heb een samsung star. Hoe moet het nu? M.V.G....

Vodafone Voip Pakket En Skype Euro Bellen Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer of mevrouw,Ik ben van plan om een Vodafone abonnement te nemen samen met de galaxy S. Deze kost 25 euro per maand incl 1GB internet. Nu vroeg ik mij af: er is ook een pakket waarmee ik Vo...

Email Herkenen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kom op veel sides maar als ik lid wil worden loopt het mis want mijn email word niet herkend.hoe kan dat'wie kan mij helpen?

Ik Ben In Gesprek, Maar Ik Bel Helemaal Niet ! Alleen-lezen Onopgelost

Dag allen! Sinds 2 dagen ben ik volgens anderen "continue in gesprek", hoewel ik helemaal niet bel met mijn telefoon ! Ik kan wel zelf met mijn 06 bellen, een sms versturen en ontvangen, maar anderen ...

Ervaring Samsung Omnia Qwerty B7610 Alleen-lezen Onopgelost

LS, Ik heb sinds maart de Samsung Omnia Querty (b7610) met 8G msd kaartje. Ik probeer vanaf het begin zoveel mogelijk gelijk op mijn pc te zetten (terwijl dit niet echt nodig is)Maar nou loopt de tele...

Iphone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag willen weten wanneer de Iphone 4 nou eindelijk bij Vodafone komt ik ben vorige week naar de Vodafone winkel geweest en ze hebben me daar op de reserverings lijst gezet maar ze konden niet...

Los Blackberry Toestel Gekocht(Heb Al Een Vodafone Abbo) Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Blackberry Curve los gekocht. Nu had ik al een Abbonoment van Vodafone voor mijn oude Samsung Jet. Natuurlijk wil ik nu graag gaan pingen&internetten, hoe heet het pakket dat ik erbij moet ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen