shaliena

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

toetsenbord sony z3 compact

Hallo,

Ik heb sinds een aantal dagen nu al last van het toetsenbord van mijn toestel. De ene keer dan doet alles het gewoon goed. En de andere keer druk ik bijvoorbeeld op delete en dan tikt het toetsenbord andere random letters of spatie. Dit is erg irritant. Ik heb mijn telefoon nog geen halfjaar. Dus dit lijkt me niet normaal..

Graag een oplossing hiervoor.

Shaliena
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey shaliena

Wat je kunt proberen is het volgende:
- in de meeste toestellen kun je het toetsenbord ook nog aan passen betreft grootte en gevoeligheid met vegen etc. (ik durf niet uit mijn hoofd te zeggen waar deze bij jou zitten)
- via de playstore een ander toetsenbord installeren
- het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet hierbij niet om een back up te maken van je toestel zodat je geen gegevens kwijt raakt.

laat je me weten of het gelukt is?

Groetjes stevied86


Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey shaliena

Wat je kunt proberen is het volgende:
- in de meeste toestellen kun je het toetsenbord ook nog aan passen betreft grootte en gevoeligheid met vegen etc. (ik durf niet uit mijn hoofd te zeggen waar deze bij jou zitten)
- via de playstore een ander toetsenbord installeren
- het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet hierbij niet om een back up te maken van je toestel zodat je geen gegevens kwijt raakt.

laat je me weten of het gelukt is?

Groetjes stevied86


Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@shaliena,

Vervelend dat je problemen ervaart met je toetsenbord! Heb je de tips van stevied86 nog toegepast? Ik hoor graag van je of het geholpen heeft!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
shaliena , is het nog gelukt met de tips van stevied86?
shaliena
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de oplossing met de fabriekinstellingen geprobeerd en tot nu toe doet hij t weer goed. Dankjewel!
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig shaliena

Mocht je nog vragen hebben in de toekomst dan weet je ons te vinden!

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic