Ava

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onduidelijkheid over te nemen vervolgstap in antwoord Klantenservice

Vorige week heb ik volgend bericht gepost wat ik niet meer kan terugvinden:

Tijd nodig om zakelijk abonnement over te zetten naar particulier

Ik wacht nu al twee maanden tot het abonnement van mijn ex werkgever naar mijn naam & rekeningnummer
wordtovergezet, nummerbehoud is trouwens wel geregeld, binnen hoe veel tijd is dit geregd en wie draait voor deze
kosten op?
Ik de winkel zeiden ze niets voor me te kunnen betekenen.Ik heb dit antwoord gekregen op mijn vraag aan de klantenservice; ik heb het gevoel dat ik hier niets mee kan omdat ik niet weet wie ik moet benaderen.


Dit heb ik tevens naar de klantenservice gestuurd. Toen kreeg ik dit antwoord:

Beste Mevrouw ....., Ik heb de gegevens er even bijgenomen. En ik zie dat het nummerbehoud nog niet bij ons binnen is gekomen. Wij kunnen dit helaas niet omzetten. En in de winkel kunnen ze dit inderdaad ook niet. De reden hiervoor is dat de oude werkgever een Corporate klant was, Deze heeft een aparte klantenservice. Binnen jou oude werkgever en Vodafone is er een contactpersoon. Deze dienen contact met elkaar op te nemen om het abonnement om te zetten naar jou naam. Dit is helaas nog niet gebeurd en de aanvraag is ook niet terug te vinden. Excuses voor het ongemak, met vriendelijke groet, Nadine Vodafone

Wat is een vervolg stap die ik nu kan nemen? Heb het gevoel dat ik van het kasje naar de muur wordt gestuurd
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ava,

Is het transfer of user formulier al ingevuld en opgestuurd door jou of je ex werkgever? Dan is het helaas afwachten. Op deze afdeling die dit behandeld is op dit moment een vertraging.

Is het formulier nog niet ingevuld en opgestuurd met alle gegevens dan dient dit als eerste te gebeuren. Via deze link vind je wat meer informatie hierover: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/contract-overdragen.shtml

Zodra het formulier in behandeling is genomen kun je hier contact over opnemen met de klantenservice.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic