Nisik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

toestel gestolen

Mijn mobiele telefoon is gestolen terwijl mijn abonnement nog anderhalf jaar loopt.

 

mag ik een nieuwe toestel ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nisik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is wel heel vervelend zeg. Maar er is een oplossing 
Je mag 120 dagen voor het einde van je contract een nieuw abonnement aanvragen met een nieuw toestel. Lukt dit nu niet, in jou geval, dan kan je ook Vodafone Next aanvragen. Zie deze pagina van Vodafone voor meer info: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je bijvoorbeeld de allernieuwste 5G smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Dus gewoon even op die pagina kijken en dan kan je al aan de slag 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nisik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is wel heel vervelend zeg. Maar er is een oplossing 
Je mag 120 dagen voor het einde van je contract een nieuw abonnement aanvragen met een nieuw toestel. Lukt dit nu niet, in jou geval, dan kan je ook Vodafone Next aanvragen. Zie deze pagina van Vodafone voor meer info: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je bijvoorbeeld de allernieuwste 5G smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Dus gewoon even op die pagina kijken en dan kan je al aan de slag 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Nisik . Welkom hier!

Ooh nee, wat naar! Je toestel gestolen :-(. Heb je aangifte gedaan? Loop in elk geval vooral deze stappen ook even door (ik weet niet of het om een toestel van Vodafone gaat en of je een verzekering hebt enz) 

Laat je ons nog even weten of je er zo uitkomt of dat je nog hulp nodig hebt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic