Marijedb92

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

toestel gegevens contract

Goeden dag, Een vraag. Ik ben mijn contract kwijt. Het contract van het abonnement kan ik goed vinden op de vodafone app. Maar ik kan nergens mijn contract van het toestel zelf vinden, en die heb ik nou juist nodig. 

Mvg ,

Marije de Boer 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de gegevens in je profiel nogmaals controleren @Marijedb92 
Dan kan ik daarna het contract opvragen
Met jouw gegevens in je profiel kom ik helaas toch bij iemand anders uit. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Marijedb92 ,

Als je een toestel in combinatie met abonnement hebt gekozen zie je in het contract zowel het abonnement als toestel vermeld staan.

@Steven Vodafone , zou jij de gegevens willen verwijderen i.v.m. privacy.

Marijedb92
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan nergens in mijn contract vinden wat de gegevens van mijn toestel zijn..

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Marijedb92,

Welkom op de Community van Vodafone.
Het klopt dat het contract niet in te zien is via My Vodafone. 
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik voor je kijken of ik het contract erbij kan pakken en naar je toe kan sturen.
Ik hoor graag van je! 

Marijedb92
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik dat hier in zetten ivm privacy? Welke gegevens heeft u nodig 

 

Marijedb92
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb de gegevens ingevuld!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Marijedb92! ik heb het contract erbij gezocht en naar het e-mailadres verstuurd (e-mailadres uit je profiel).

Groet,
Steven

Marijedb92
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

U heeft mij het contract met alle gegevens van iemand anders gestuurd.

Uiteraard zal ik dit meteen verwijderen.

Zou u mijn eigen contract kunnen versturen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dan kloppen de gegevens in je profiel niet @Marijedb92
Ik meldt dit ook gelijk bij mijn collega's.
Kun je mij een privenummer sturen met je adres, postcode, klantnummer en je 06nummer? 

Marijedb92
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou dat is niet waar natuurlijk.

Mijn gegevens kloppen precies.

U heeft gewoon een fout gemaakt, wat kan gebeuren maar dat is niet mijn schuld.

Ik zal contact opnemen met jullie voor het versturen van het juiste contract.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de gegevens in je profiel nogmaals controleren @Marijedb92 
Dan kan ik daarna het contract opvragen
Met jouw gegevens in je profiel kom ik helaas toch bij iemand anders uit. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het juiste contract is verstuurd. Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic