Anja1968

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tijdens gesprek valt mijn verbinding telkens weg

Als ik in gesprek ben valt ik telkens weg zodat de gene waar ik mee bel niet verstaat wat ik zeg . Dit is erg storend
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10470Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2482Likes
Hoi Anja1968
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bekijk even de website van Vodafone of er een storing is:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Nu is er wel een storing bij Vodafone bij Terschelling, weet niet of je daar toevallig woont 🙂
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-met-netwerk-op-terschelling-299585#post317241

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10470Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2482Likes
Hoi Anja1968
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bekijk even de website van Vodafone of er een storing is:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Nu is er wel een storing bij Vodafone bij Terschelling, weet niet of je daar toevallig woont 🙂
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-met-netwerk-op-terschelling-299585#post317241
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10470Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2482Likes
Mocht er nu geen storing zijn, zet je Telefoon even uit, haal je SIMkaart eruit en laat hem 5 minuten uit staan. Plaats vervolgens de SIMkaart terug en zet je toestel weer aan. Hij krijgt dan een kleine reset, misschien ligt het daar aan. Daarnaast zou je nog kunnen proberen om je SIMkaart in een ander toestel te doen om te kijken of het misschien niet aan je toestel ligt (en eventueel een ander SIMkaart in jou toestel).

Soms wil vliegtuigmodes aanzetten en dan uitzetten ook wel eens helpen of handmatig even je netwerk wijzigen en dan weer terug zetten op die van Vodafone. Het zijn een paar handelingen en soms helpen deze. Mocht je nu echt problemen blijven houden, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Deze kan je bellen of door een chat te starten.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Is het hiermee opgelost Anja1968?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Anja1968 schreef:
Nee probleem is er nog ik woon in glanerbrug net aan de grens . Misschien licht daar het probleem wand als ik enschede ben en bel dan heb ik nergens last van dus lijkt mij dat het niet aan mijn telefoon ligt

Heb je al eens de stappen van de network check doorlopen Anja1968 ?
Anja1968
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat heb ik nog niet gedaan hoe werkt dat en waar vind ik dit
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Is het inmiddels opgelost Anja1968?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Indien er geen reactie komt, zal ik het topic binnenkort sluiten Anja1968
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Topic gesloten.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10470Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2482Likes
Hoi Anja1968
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bekijk even de website van Vodafone of er een storing is:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Nu is er wel een storing bij Vodafone bij Terschelling, weet niet of je daar toevallig woont 🙂
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-met-netwerk-op-terschelling-299585#post317241
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10470Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2482Likes
Mocht er nu geen storing zijn, zet je Telefoon even uit, haal je SIMkaart eruit en laat hem 5 minuten uit staan. Plaats vervolgens de SIMkaart terug en zet je toestel weer aan. Hij krijgt dan een kleine reset, misschien ligt het daar aan. Daarnaast zou je nog kunnen proberen om je SIMkaart in een ander toestel te doen om te kijken of het misschien niet aan je toestel ligt (en eventueel een ander SIMkaart in jou toestel).

Soms wil vliegtuigmodes aanzetten en dan uitzetten ook wel eens helpen of handmatig even je netwerk wijzigen en dan weer terug zetten op die van Vodafone. Het zijn een paar handelingen en soms helpen deze. Mocht je nu echt problemen blijven houden, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Deze kan je bellen of door een chat te starten.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Is het hiermee opgelost Anja1968?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Anja1968 schreef:
Nee probleem is er nog ik woon in glanerbrug net aan de grens . Misschien licht daar het probleem wand als ik enschede ben en bel dan heb ik nergens last van dus lijkt mij dat het niet aan mijn telefoon ligt

Heb je al eens de stappen van de network check doorlopen Anja1968 ?
Anja1968
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat heb ik nog niet gedaan hoe werkt dat en waar vind ik dit
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Is het inmiddels opgelost Anja1968?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Indien er geen reactie komt, zal ik het topic binnenkort sluiten Anja1968
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic