Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,672Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

annulering abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Ik heb een aantal weken geleden een nieuw abonnement met telefoon afgesloten bij Vodafone, echter was het een heel gedoe bij mediamarkt om nummerbehoud voor elkaar te krijgen. Dit terzijde...

lotte.v64 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan ik alsnog internet gebruiken als ik mijn abonnement verhoog? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb al vanaf 10 april 2017 een start S abonnement. Nu ga ik dit weekend op vakantie binnen de EU, alleen zou ik graag wat MBs hiervoor willen hebben. Is het mogelijk om op de een of andere manier d...

DennisGub door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart activeren lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben een nieuw klant van vodafone en ik heb van een sms gekregen dat vandaag is the overstappen dag dus. Na de sms,mijn oud sim stop met werken. ik heb nu de nieuwe sim in de telefone maar geen netw...

T. Musah door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Voortijdig overnemen abonnement andere provider Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement loopt nog bij BEN tot 02-19Ik heb sinds 2 weken ook ziggo en wil dus nu vodafoon abonnement nemen. Maar ik ga niet 3 maanden lang voor 2 providers betalen. Kan er iets geregeld worden ...

Tjitjiman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart verloren Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen allemaal,Een aantal weken geleden heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone wat deze week in zou gaan.In die tussentijd ben ik ook wezen verhuizen en jullie raden het waarschijnl...

Ik wil graag een aanbieding met Iphone XR Alleen-lezen Opgelost

Ik ben aan het kijken voor een abbonement voor de Iphone Xr en ben niet bekend met de bundels en dan lijkt heel duur te zijn bij jullie. Ik heb ook gekeken bij andere providers en daar lijkt het goedk...

Wifi verbinding Alleen-lezen Opgelost

Ondanks dat ik bv in de trein verbinding heb met de wifi heb ik toch geen internet ....ra ra hoe kan dat

Meijvogel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon inruilen Alleen-lezen Opgelost

als ik me telefoon wil ruilen met een nieuw toestel maar wel de zelfde abonnement wil behouden.krijg je der dan geld voor terug en als ik het nieuw toestel dan koop worden de eenmalige kosten dan ook ...

Nieuwe telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Ik vroeg me af of binnenkort de Samsung J3 2018 beschikbaar komt. Ik zou het jammer vinden als ik nu de J3 2017 bestel ivm verlenging van mijn abonnement en er over een maand de J3 2018 beschikbaar is...

Nieuw abonnement Alleen-lezen Opgelost

ik mag een nieuw abonnement uitzoeken, en ik wil alvast kijken welke telefoon ik wil, alleen kan ik de iPhone 8 256 GB niet meer bekijken, terwijl dat toch echt 1 van mijn opties is.. ik hoor graag va...

RDP to a laptop over 4G Alleen-lezen Onopgelost

Hi,does anyone know if its possible to connect to a remote computer connected to 4g using remote desktop from a computer wired to the internet?I have a remote PC connected to Vodafone 4g running windo...

patrick28 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dekking van telefonie in Julianadorp Alleen-lezen Opgelost

Al jaren is de dekking op telefoniegebied bij Vodafonegebruikers in Julianadorp in Noord-Holland, erg zwak, ik heb meestal maar 1 of 2 streepjes.Hoe komt dat en waarom wordt dat niet eens verbeterd? I...

E sim Apple Watch Alleen-lezen Onopgelost

En nog steeds geen nieuws over de E sim ondersteuning voor de Apple watch. Nederland krijgt de status van een ontwikkelingsland....Blij dat ik net over de grens in Duitsland woon en het daar naar voll...

Simkaart telefoon zeg opgeschort Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 2 simkaarten in telefoon 1 werk en 1 eigen

Marja1960 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

P20 lite ontgrendelen Alleen-lezen Opgelost

Als mijn P 20 lite even niet gebruikt wordt of wordt opgeladen dan krijg ik een zwart scherm met links onderin een pijltje naar linke en een rondje. Moet dan op dat rondje drukken en daarna mijn scher...

billymax door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Worden telefoonnummers verwijdert uit het systeem bij niet betalen? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik was voor enige tijd naar het buitenland vertrokken en had zodoende mijn rekeningen niet betaald. (Ik had mijn contract moeten pauzeren, stom!) Nu wilde ik mijn contract eigenlijk weer voortze...

Registratie preventel Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een aanvraag gedaan voor een mobiel abonnement. Deze werd geweigerd. Toen heb ik bij experian en preventel inzage gevraagd en tot mijn stomste verbazing krijg ik antwoord van preventel dat ik b...

Loontje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contract niet conform afspraak Alleen-lezen Opgelost

Ik ben afgelopen zaterdag gebeld door Vodafone. Vodafone doet voorstel voor 12 mnd abonnement met 1 KORTING per maand. Echter ontvang ik nu mijn contract en er staat 27 euro ipv 26. Graag corrigeren, ...

Blijf ik wel bereikbaar met nummerbehoud? Alleen-lezen Opgelost

Heb een Vodafone abonnement afgesloten. Mijn huidige provider heeft gezegd dat ik tot 30 november bereikbaar blijf op mijn huidige nummer en daarna wordt ik afgesloten. Vodafone zegt dat mijn nummer o...

Depak door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen