1900

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet

Ik heb heel slecht bereik (1 streepje ) op 4G wat kan ik hier aan doen?

volendam
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml mag je de stappen doorlopen en op het einde een onderzoek aanmaken.

Bekijk in context

17 Reacties 17
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi 1900
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst zou ik kijken of er storingen of misschien werkzaamheden zijn op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Zijn die er niet, geef dan op die pagina door aan Vodafone dat je slecht bereik hebt. Wie weet kunnen ze het probleem vinden in het netwerk.

Je kan ook zelf even kijken of het misschien niet aan je toestel of simkaart ligt. Doe de Sim swap (simkaart omwisselen met een ander toestel, jou simkaart in een ander toestel en dat van die ander in jou toestel). Je kan dan misschien ook al achter halen of het aan je toestel of simkaart ligt. Kan je dit niet doen, ga dan langs een Vodafone winkel. Daar helpen ze je graag!
1900
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Hoi 1900
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst zou ik kijken of er storingen of misschien werkzaamheden zijn op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map
Zijn die er niet, geef dan op die pagina door aan Vodafone dat je slecht bereik hebt. Wie weet kunnen ze het probleem vinden in het netwerk.

Je kan ook zelf even kijken of het misschien niet aan je toestel of simkaart ligt. Doe de Sim swap (simkaart omwisselen met een ander toestel, jou simkaart in een ander toestel en dat van die ander in jou toestel). Je kan dan misschien ook al achter halen of het aan je toestel of simkaart ligt. Kan je dit niet doen, ga dan langs een Vodafone winkel. Daar helpen ze je graag!

ja heb ik al geprobeerd maar lukt allemaal niet. Misschien komt het omdat ik net 1 dag bij Vodafone zit.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
1900 wrote:
ja heb ik al geprobeerd maar lukt allemaal niet. Misschien komt het omdat ik net 1 dag bij Vodafone zit.

Eigenlijk zou dat niet het probleem mogen zijn. Maar het kan best dat je nog even helemaal opgenomen moet worden in het Netwerk van Vodafone. Nog even wachten en anders toch even proberen of het met een ander toestel wel goed gaat??

Lukt het dan echt helemaal niet, dan toch even langs een winkel of vragen aan de klantenservice van Vodafone of ze je nummer een reset willen geven. Dat kan ook nog wel eens helpen ;). En nog even wachten tot je door het systeem heen bent 🙂

Succes en laat gerust nog even weten of het is gelukt of niet. Ik ben er graag om je te helpen en anders kan je nog een berichtje sturen naar Facebook of Twitter.
1900
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

1900 wrote:
ja heb ik al geprobeerd maar lukt allemaal niet. Misschien komt het omdat ik net 1 dag bij Vodafone zit.
Eigenlijk zou dat niet het probleem mogen zijn. Maar het kan best dat je nog even helemaal opgenomen moet worden in het Netwerk van Vodafone. Nog even wachten en anders toch even proberen of het met een ander toestel wel goed gaat??

Lukt het dan echt helemaal niet, dan toch even langs een winkel of vragen aan de klantenservice van Vodafone of ze je nummer een reset willen geven. Dat kan ook nog wel eens helpen ;). En nog even wachten tot je door het systeem heen bent 🙂

Succes en laat gerust nog even weten of het is gelukt of niet. Ik ben er graag om je te helpen en anders kan je nog een berichtje sturen naar Facebook of Twitter.
bedankt voor je antwoord. Ik laat je weten of het gelukt is of niet. ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, we horen graag van je 1900!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels al gelukt 1900?
1900
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Is het inmiddels al gelukt 1900?

ja, mijn 4G doet het wel maar, heb in huis altijd 1 streepje. Terwijl er net een nieuwe mast staat van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de optie om bellen over Wi-fi aan te zetten 1900?
In huis kan de dekking soms wat minder zijn. Dit heeft te maken met de omgeving, de bouw van het huis, waar de mast staat etc.
Laat je weten of je hierdoor een betere verbinding krijgt?
1900
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Heb je de optie om bellen over Wi-fi aan te zetten 1900?
In huis kan de dekking soms wat minder zijn. Dit heeft te maken met de omgeving, de bouw van het huis, waar de mast staat etc.
Laat je weten of je hierdoor een betere verbinding krijgt?

Ja dat staat al aan, maar ik bedoel dat ik maar 1 streepje verbinding heb. Bellen lukt wel maar bedoel meer het internetten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan zou ik thuis sowieso via de Wi-Fi internetten.
Je kunt eventueel via de network check een onderzoek aanmaken.
1900
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Dan zou ik thuis sowieso via de Wi-Fi internetten.
Je kunt eventueel via de network check een onderzoek aanmaken.

Oke maar ik hoor ook op mijn 4g te kunnen internetten. Ik heb een abonnement samen met een telefoon gekocht. Niet bij een Vodafone winkel.
1900
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Dan zou ik thuis sowieso via de Wi-Fi internetten.
Je kunt eventueel via de network check een onderzoek aanmaken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan raad ik om eens een onderzoek aan te maken via bovenstaande link 1900
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt om een onderzoek aan te maken 1900?
1900
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Is het gelukt om een onderzoek aan te maken 1900?

Heb helaas geen idee hoe het moet.?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml mag je de stappen doorlopen en op het einde een onderzoek aanmaken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt met het onderzoek 1900?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic