vodafone, jullie zijn echt een lekkere partij.
ik had een programma geinstalleerd die de data bijhoudt, die zei 300mb
dus ik denk, ik log ff in op my vodafone om het daadwerkelijk verbruik te controleren, blijkt dit niet mogelijk te zijn.
dus bellen met de helpdesk, blijk ik al ruim 1000mb verstookt te hebben. als je vervolgens vraagt hoe dit te controleren, krijg je als opmerking inderdaad dat je maar iets op je telefoon moet installeren die het bijhoudt, want vodafone kan deze dienst totaal niet leveren.
dus ik vermeld dat mijn watchdog 3g maar 300mb geregistreerd heeft, dus ik vroeg: wie heeft nu gelijk? ja vodafone uiteraard. als je dan vraagt welk data bijhoudt programma door vodafone aanbevolen wordt, krijg je te horen dat er geeneen voldoet aan de eisen van vodafone. met andere woorden, er is geen enkele mogelijkheid om je data verbruik kgoed bij te kunnen houden.
als acht jaar abonnee vraag je dan nogmaals om een uitzondering, krijg ik te horen dat er misbruik van gemaakt wordt. Hallo vodafone, ik ben al acht jaar lid, en dit is de eerste keer dat ik het vraag, zijn jullie zo wantrouwend naar jullie vaste abonnees?
ondertussen heb ik het echt helemaal gehad, vodafone is zo flexibel als een baksteen als het op dit soort dingen aankomt. verplaatsen in de situatie van de klant zit er niet bij.
eerst al gezeik met een branded toestel waarbij de wifi instellingen 60x per dag voorbij kwamen, vervolgens 7 weken wachten op een update van htc die door vodafone verstrekt moet worden.
zodra mijn abonement is afgelopen, is het ook definitief afgelopen met vodafone. ik walg momenteel van jullie, en kots jullie kompleet uit. ik vind het echt schandalig hoe jullie met je eigen diensten omgaan,en totaal niet service gericht zijn, zodat je zeker weet dat er elke maand meer geld binnenkomt, omdat de klanten geen tools hebben om de **bleep** in de gaten te houden. ik ben echt kwaad.. niet in woorden uit te drukken.....