Hoi @Joep Smit
In deze tijd is het zeker erg vervelend dat mensen niet voldoende belminuten hebben. Daar reken je ook je niet, in een normale tijd heb je zoveel niet nodig. Er is een mogelijkheid om je abonnement te verhogen naar een abonnement met onbeperkt bellen (Red abonnementen), dan betaal je even een tijdje iets meer voor je abonnement. Na de crisis, als je deze niet meer nodig hebt, kan je je abonnement weer verlagen naar het abonnement dat je had. Echter, bij het verlagen van je abonnement betaal je eenmalig € 25.
Voor meer informatie hierover kan je kijken op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml
Om te wijzigen kan je bellen met 0800-2266789
Goed om te weten: alleen de eigenaar van het abonnement kan het abonnement laten wijzigen.
En vraag ook gelijk of je kortingen, die je nu hebt, als je die hebt, blijven bestaan als je weer terug wil. Want als je nu extra voordelig bent met extra kortingen en die krijg je niet meer terug, dan zou ik er eerst even over denken of het wel verstandig is om over te stappen. Al hoewel het soms ook wel kan zijn dat abonnementen nu goedkoper zijn dan een tijd terug! Vraag wat mogelijk is, Vodafone denkt graag met je mee, dat is inmiddels mijn ervaring tijdens deze crisis.
Het is jammer genoeg bij Vodafone niet mogelijk om extra belminuten in te kopen voor het bellen binnen Nederland en EU. Dus extra minuten kopen kan niet bij Vodafone, alleen bovenstaande is mogelijk.