Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,275Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Data + wachtwoorden overzetten Alleen-lezen Opgelost

Na 14 jaar Samsung gehad te hebben, nu de "spannende" keus gemaakt te hebben en de Huawei p30 pro te nemen..Eind van de dag zal hij arriveren. .. ?Als ik mijn data overzet van mijn oude telefoon, hoe ...

mobiel acc verwijderen Alleen-lezen Opgelost

Mijn nummer staat op een my vodafone acc maar ik wil hem naar een ander my vodafone acc verplaatsen, omdat deze via een andere telefoon met Ziggo gekoppelt is kan dit?

Update voor My Vodafone app - Succes! Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen nacht is er een update uitgekomen voor Apple en Android toestellen.Het inlog probleem in je My Vodafone app moet hiermee zijn verholpen. Voor Google Play:https://play.google.com/store/apps/d...

Data Alleen-lezen Opgelost

Geldt de verdubbeling van de data Vodafone/ziggo klant inmiddels wél in het buitenland?

Red together extra met mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik bij een vodafone red together extra ook een mobiele telefoon nemen

Iphone X op voorraad? Alleen-lezen Opgelost

Wanneer is de iphone X zilver weer op voorraad?

Red Together Extra Alleen-lezen Opgelost

Met de hele familie over naar Red Together. Klinkt goed (vind ik).Gisteren zou er een nummer geporteerd worden van een andere provider naar Vodafone.Werkte niet, dus vanochtend gebeld.Antwoord is "Sor...

Prepaid nummer toevoegen voor mobiel opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

Hallo.Ik heb een prepaid kaart erbij gekocht, en die wil ik aan mijn account koppelen om deze via mobiel in te kunnen zien, opwaarderen enz.Nu heb ik al 2 contracten en een prepaid nummer waar ik bij ...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Reclame mail in de topic aangemaakt!!TopicGeplaatst door: Allie

Doneren Alleen-lezen Opgelost

Kan al meer als een week niet doneren

Was blij dat ik kon doneren Alleen-lezen Opgelost

Maar die gedachten kon ik snel vergeten, een dag geleden probeerde ik te Doneren alles leek te werken, tot op het eind ging het mis. Klik op doneren vink ge zet voor welk goede doel, start doneren toe...

Duits bankrekeningnummer voor automatische incasso Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik N26 als bank; onder andere voor Ziggo. Nu kreeg ik te horen dat Vodafone dit niet accepteert. Kan iemand dit bevestigen en uitleggen waarom dit niet kan?

Abonoment vergroten Alleen-lezen Opgelost

Goeden dag ik heb 2 maanden geleden me abonoment afgesloten en kan hem nu gebruiken maar kom er nu pas achter dat ik maar 3 gb heb maar heb meer nodig kan ik dat nog verhogen heb een 2 jarig contract

Reparatie telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone.Als trouwe klant van jullie ben ik nu toch wel zeer teleurgesteld

vastlopen app Alleen-lezen Opgelost

Mijn app loopt steeds vast. Na inloggen krijf ik een scherm te zien Even checken of we nog wat te vertellen hebben en dan zit hij vast.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen