Jantine1980

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

telefoonnummers kopiëren S6 Edge

Hai hai,
Ik heb sindskort de S6 Edge.
Ik gebruik deze telefoon zakelijk. Nu heb ik echt een probleem waardoor ik gewoon baal van deze telefoon.

Ik moet voor mijn werk telefoonnummers kunnen kopiëren van klanten die gebeld hebben. Als ik nu een nummer aan tik kan ik er helemaal niks mee...ja...sms button aanklikken, daar nr aantikken...bewerken...kopiëren...Bij mijn oude S4 was het zo simpel! (Moet zeggen dat mijn vriend de ene keer dit wel kan en andere keer niet op zijn S4, ligt eraan of lollipop goed gemutst is die dag hahaha,dus als iemand hier ook een oplossing voor weet ????)
Wie o wie kan mij helpen met dit 'voor mij grote' probleem.

Alvas't bedankt.
Jantine
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Er is ook en easy way! Namelijk via Smart Switch Mobile je kopieert de gegevens van je andere telefoon naar je nieuwe telefoon en selecteer ook wat je wilt kopiëren. Dit kun je doen met IOS en Android.

Smart Switch Mobile is te downloaded via de Galaxy App Store.
Jantine1980
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hihi..volgens mij moet ik het beter uitleggen.
Wij hebben een taxibedrijf. Als klanten bellen en weer ophangen moet ik agenda notities maken. Dan wil ik daar graag het telefoonnummer van de klant bij zetten. Het kopiëren van een nummer uit de logbestanden...dat gaat juist niet!! 🙂
Jantine1980
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Niemand die een oplossing weet? 😕
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Jantine1980, kijk eens of het werkt als je naar je oproepenlijst gaat en daar het betreffende nummer langer ingedrukt houdt. Verschijnt er dan geen optie om het nummer te kopiëren?
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Jantine1980

Heb het nog even uitgeprobeerd op een Galaxy S6 Edge maar het ziet er niet naar uit dat je het nummer nog naar het klembord kan kopiren zoals wel mogelijk was met vorige versies van andrioid. Misschien dat ik wat over het hoofd heb gezien maar het is mij niet gelukt.

Groetjes,
MrMister
Jantine1980
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Pffff....hier ben ik echt niet blij mee!
Zakelijke telefoon...no way 😕
Zou zoiets doormiddel van een update nog kunnen?
Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan zeker Jantine1980, Maar dat is dan puur afwachten helaas en hopen dat dan ook wordt toe gevoegd 😞

Groetjes stevied86
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Jantine1980,

Ik heb nog een aantal omwegen gezocht m.b.t. wat je graag wilt door andere apps te proberen die logbestanden ook bijhouden en weergeven op een andere manier. Ik heb helaas geen applicatie gevonden waarmee je hem direct kunt kopieren naar het klembord wellicht dat er wel een applicatie is die deze functionaliteit bied.

Wat je kunt doen is Call Log Monitor downloaden in de Play Store en dan als je die applicatie opent en het nummer ingedrukt selecteert kiest voor Invoegen Nepoproep dan kun je op het telefoonnumer je vinger op het scherm ingedrukt houden en het nummer kopieren naar het klembord.

Ik hoop dat dit een beetje helpt en anders moet er zoals stevied86 al vermeld heeft gewacht worden tot deze functionaliteit word toegeveogd.

Groetjes,
MrMister
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic