annika1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn iphone is in het water gevallen en nu doen de boxen het niet bij muziek afspelen allenbij belle

hij is in bad gevallen maar nu doen de boxen het allen bij bellen en het staat ook niet meer in me balk als ik hem harder of zachter kan doen en ook niet meer net die knopjes ik wil hier graag een verklaring voor als ik een nieuwe moet halen of niet
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Het annika1

Dat is vervelend.
Wat je kunt proberen is het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet dan niet een backup te maken.
Wat je sowieso moet doen is het toestel een paar dagen in een afgesloten bak met rijst leggen zidat de rijst het vocht kan opnemen.

Mocht bovenstaande niet werken dan ben ik bang dat het toestel het reparatie traject in moet.

Groetjes stevied86
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ter toevoeging van stevied86 het is niet de bedoeling je toestel direct te gebruiken wanneer deze in dit geval in het bad viel. Als je het toestel gebruikt dan zorg je ervoor dat het water het toestel aantast doordat het systeem in gebruik is (alsof je water over en opengeknipte TV kabel gooit).

Reparatie kan in sommige gevallen wel en redmiddel zijn maar de kosten wanneer je telefoon in water valt zijn stukken duurder dan wanneer je het toestel laat vallen op de grond.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
annika1

Water kan in het toestel flink wat schade aanrichten. Het is dus best mogelijk dat de telefoon een beetje van slag is door het water dat in het toestel terecht is gekomen. Ik denk dat dat voldoende verklaring is voor de issues die je momenteel ervaart. Ik zou als ik jou was sowieso de tip van stevied86 opvolgen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic