Frolunda

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

telefoon weigert alles

Ik heb bij het overzetten van mijn gegevens naar mijn nieuwe telefoon een nieuwe pincode ingesteld maar die weigert ie ,vervolgens 0000 ,ook niks .puk code opgevraagd en ingevoerd ,niet juist en als laatste de imei code achter op de telefoon om te unlocken niet juist,terwijl ik toch degene heb ingevoerd die achter op het toestel staat.
Ik weet het niet meer,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Frolunda
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Uiteindelijk wel ja maar moest wel helemaal terug naar de Fabrieks instellingen

Bekijk in context

5 Reacties 5
Frolunda
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Frolunda
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en voor ons als klanten niet in te zien wat er fout gaat. Het best is om morgen contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of anders een chat starten.

Vandaag zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook en/of Twitter. Misschien dat deze mensen je vandaag al wel daarmee kunnen helpen. Succes in ieder geval en laat nog even weten wanneer, en of, het is gelukt.
Frolunda
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Uiteindelijk wel ja maar moest wel helemaal terug naar de Fabrieks instellingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het daarmee wel verholpen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic