Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone simkaart in Duitsland kopen Alleen-lezen Opgelost

Kan ik ook in Duitsland een nieuwe simkaart kopen waarbij ik gewoon mijn oude Nederlandse nummer kan behouden?*moderator edit: onderwerp Vodaphone>Vodafone*

Suggestie: Bellen en SMS'en vanuit Nederland naar BeNeLux/EU Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Mijn naam is Freek de Cloet, ik ben momenteel nog geen Vodafonelid maar zit er zeer sterk over te denken.Alleen hetgeen wat mij tegenstaat (en wat dan ook gelijk een suggestie is):Een ...

Klacht onbeschoft personeel over tarieven Alleen-lezen Onopgelost

Ik overwoog mijn huidige abo te verlengen. Ik kijk op de aanbieding vodafone.nl/krant en zoek een aanbieding uit. Ook kijk ik daar bij de voorwaarden die bij het abonnement horen. In die voorwaarden s...

LLK door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Registreren PS Vita simkaart werkt niet (meer)! Alleen-lezen Opgelost

Bij de PlayStation vita die ik laats heb gekocht zat een prepaid Vodafone simkaart. Op de bijgevoegde instructie staat een url vodafone.nl/psvitaDeze url geeft echter een pagina met de tekst: "We hebb...

mbooij door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Id wachtwoord Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik heb een blackberry Curve 9360 en wil een app downloaden via de Blackberry App World applicatie. Hiervoor moet ik mij aanmelden met mijn blackberry login details. Mijn username is mi...

Pdegroot door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Software Update Xperia SP Alleen-lezen Onopgelost

Een paar dagen geleden werd er een software update voor mijn Xperia SP uitgerold. Ik weet niet of dit via Sony of Vodafone ging, maar het ging in ieder geval via een systeemmelding. Visueel ziet het e...

Iv00w door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

//F1TYPE=SAS;UI=1;CONT=0,14,0; in mail Alleen-lezen Onopgelost

//F1TYPE=SAS;UI=1;CONT=0,14,0; kreeg uk in een mail van Vodafone komt dit ook van een of andere zendmast af ?

vannelle door Gedreven Liefhebber
  • 79 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Galaxy S5 preview Alleen-lezen Onopgelost

De Samsung Galaxy S5 is aangekondigd op het Mobile World Congress! Zoals elk jaar kondigt Samsung en nieuwe Galaxy S serie aan maar deze lijkt zich niet helemaal op het oog te spreken zeker als we kij...

bellen van uit het buitenland Alleen-lezen Opgelost

ik ga naar bermuda en lees van alles over tarieven die daar gelden,goedkoper internetten als ik daar ben ,blox aanzetten als ik naar het buitenland wil bellen en bla bla ,Maar ik zie nergens blox of i...

malibu8 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met backup maken op Sony Xperia SP Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Onlangs ben ik teruggegaan naar de winkel. Ik heb namelijk apps die ik zou moeten verwijderen en opnieuw moeten downloaden omdat ze het oppeens nier meer doen. Mij werd toen verteld dat ik even...

Joanneke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smart pass simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een geschikte telefoon, en heb ern Vodafone red abonnement. Wat kost voor mij een nieuwe simkaart die geschikt is voor Smart pass?

Geld toevoegen van een creditcard lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ongeacht het aantal, valuta of rekeningnummer, ik kan maar geen geld toevoegen op mijn SmartPass vanaf geen van mijn MasterCard debit cards (en ik heb er 3, waarvan 2 in Amerikaanse dollars en 1 in eu...

DavidBlaszyk door Gedreven Liefhebber
  • 161 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 33 Likes

HTC vraagt naar Pin-code voor Sim-netwerk Alleen-lezen Opgelost

Nadat mijn Samsung kapot is. en naar de maker is, heb ik mijn sim-kaart in een HTC-toestel gedaan. het toestel vroeg mij om mijn Code voor mijn Pin-code. dit heb ik ingetoets. vervolgens krijg ik in h...

Video auto-play in apps: leuk, maar let je wel op? Alleen-lezen Onopgelost

Grote kans dat je het al hebt gemerkt; Facebook en Instagram spelen tegenwoordig automatisch video’s af. Dat kán heel handig zijn, maar of je er ook bewust van bent dat het direct invloed heeft op je ...

Annabelle door Oud Community Moderator
  • 1846 Topics
  • 148 Oplossingen
  • 119 Likes

Dongle en Android tablet Alleen-lezen Onopgelost

Wie heeft er ervaring met de Vodafone dongle en een Android tablet.In de Vodafone-winkel zei een medewerker, dat de dongle alleen werkt met Windows of Mac.Is dat zo?:@

JohannesAJ door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant plaatst nummer in bericht!TopicGeplaatst door: kravtsevicho

Energieboy door Super Expert
  • 10467 Topics
  • 3257 Oplossingen
  • 2479 Likes

Spoedtegoed Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil binnenkort een abonnement bij een andere provider nemen, met hetzelfde nummer, maar ik wilde eerst mijn beltegoed op maken van mijn prepaid simkaart bij Vodafone. En nu was de beltegoed eerder ...

Syraa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bbm werkt niet scherm blijft blauw? Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik heb al weken geen ping meer,Ik heb hem al opnieuw gedownload.Als ik bbm dan opstart gaat hij laden En opeens word t scherm blauw en doet ie niks meer,Wat kan ik hieraan doen en hebben meer mens...

joy1502 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Fout tijdens zoeken naar netwerk Alleen-lezen Opgelost

Omdat ik een jaar in het buitenland verblijf, heb ik mijn abonnement omgezet naar een prepaidkaartje. Nu ik echter mijn prepaidkaartje in mijn telefoon hier (Curacao) doe, geeft-ie aan dat er een 'fou...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen