Natasjablok

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon kapot

Hallo ik hem en vraag me telefoon is kapot maar wil hem graag laten maken maar ik mag ok en nieuw telfoon uit zoek om dat die af loopt maar kan ik hem dan nog laat maken me telfoon als ik al en nieuw neem

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Natasjablok 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je telefoon kan je natuurlijk altijd laten maken, als deze nog in de garantie valt en het is een schade waar je niets aan kan doen, dan maken ze deze gewoon. Of heb je het over een extra verzekering van een toestel? Want als je dan een nieuw toestel neemt dan gaat de verzekering over op je nieuwe toestel en vervalt deze voor de oude. Dan zou je eerst de oude moeten laten maken en dan pas een nieuw toestel moeten kiezen. Maar let wel altijd op de kleine regeltjes met hoe vaak je een toestel mag, en kan laten repareren met een verzekering. 

Hopen de dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Natasjablok 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je telefoon kan je natuurlijk altijd laten maken, als deze nog in de garantie valt en het is een schade waar je niets aan kan doen, dan maken ze deze gewoon. Of heb je het over een extra verzekering van een toestel? Want als je dan een nieuw toestel neemt dan gaat de verzekering over op je nieuwe toestel en vervalt deze voor de oude. Dan zou je eerst de oude moeten laten maken en dan pas een nieuw toestel moeten kiezen. Maar let wel altijd op de kleine regeltjes met hoe vaak je een toestel mag, en kan laten repareren met een verzekering. 

Hopen de dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic