Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,239Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Transmission Towers Alleen-lezen Opgelost

Vodafone zet geen zendmasten meer op festivals ! Reden : niet duidelijk !!! Ik ga maandelijks naar een festival en ben hier dus niet blij mee . Dus een weekend op een festival is een heel weekend geen...

Topic aangemaakt en nu weg Alleen-lezen Opgelost

Ik had een topic aangemaakt over een dialoog mbt 00800 nummer en een pol met betrekking tot de kosten. Nu is deze weg. Heeft Vodafone deze verwijderd?Zo ja. Waarom? Ik heb geen huisregels overtreden. ...

Jvp door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Factuur/Bon Alleen-lezen Opgelost

Hi! Ik heb ongeveer 2 weken geleden AirPods bij de Vodafone winkel gekocht. Ik wil ze graag terug brengen alleen ik ben het factuur/bonnetje kwijt. Wat nu? Mvg Finn Boerekamp

MyVodafone inloggen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik ben nu bijna 2 maanden bezig met inloggen bij MyVodafone.Heel lang heb ik er geen gebruik van hoeven maken omdat ik mijn vodafone abbo niet meer gebruik, maar nu ik het op wil zeggen moet ik ...

Actie pre order Alleen-lezen Opgelost

In de winkel 3 wk geleden geprobeerd abonnement te verlengen waarbij computer vast liep. Toen wilde ik 6 april vanwege actie huawei abonnement op internet afsluiten dit ging niet want er stond u heeft...

J.oost door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Providerlek? Alleen-lezen Opgelost

Mijn pleegmoeder heeft voor mij een abonnement met een nieuw nummer geregeld, ik word helaas weleens gebeld door voor mij onbekende 06 nummers en nummers uit Bonaire, mijn vraag is is er een providerl...

MrB1998 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht mbt contract verlening Alleen-lezen Opgelost

Hi, kort voordat mijn abbo verlopen zou worden werd ik gebeld door een medewerker die me wou verlengen. Echter had hij geen goed aanbod en was mijn huidige contract nog voordeliger. Dus werd mij geadv...

Help mij door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Onbeperkt sms-en Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb een bundel met onbeperkt sms-en. Nu krijg ik wel aangerekend om naar Belgische nummers te sms-en. Wat dan met dat onbeperkt ? Wat met roaming ? Ik ben Belg, wonende in Nederland en neem ...

Ils door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles in een wereldbundel Alleen-lezen Opgelost

ik krijg op de factuur van maart € 4,99 doorbelast voor de alles in een wereldbundel. Ik heb dit niet aangezet of aangevraagd.

Rajin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Friends and Familie in combinatie met een Galaxy S 10 Alleen-lezen Opgelost

Hi team VF,Via jullie klantenservice werd ik geadviseerd mijn remark via dit forum te plaatsen dus zodoende.Ik heb van jullie collega (een vriend van mij) een F&F code ontvangen die ik heb gebruikt. I...

jdl15 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Blackfrday Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand of er nog blackfriday deals zijn, enige tijd geleden was er een aanbieding van 10gb data voor ik dacht twee euro maar kan nu niets vinden.. Groet, Opa.

Opa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Totaal databundel Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren mijn abbonnement verlengt voor 2 jaar. Red essential ook verhoogt van 3 naar 5 gb. Omdat ik ook ziggo heb krijg ik 5 gb extra. Via de app geeft hij dit ook aan , maar totaalbundel staat...

Heskes26 door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Abonnement bij telefoon Alleen-lezen Opgelost

Ik zat te denken om de samsung galaxy A50 te kopen alleen vind ik het abonnement van 2euro beetje te duur dus ik vroeg me af of dat minder kon of dat je het er niet bij hoeft te doem

Zender aanbod ziggo vergelijkbaar met KPN plus pakket? Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment heb ik een KPN compleet abonnement. Alleen vandaag kreeg ik bericht dat ze prijs van het tv pakket gaan verhogen en er een aantal zenders gaan verdwijnen uit hun pakket, waar ik toch met...

Ws1977 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oeps foutmelding Alleen-lezen Opgelost

Krijg steeds als ik wil kijken wat voor tarief in 'n land is, oeps foutje

Carlaherm door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Krijg steeds een foutmelding bij inloggen in de ap Alleen-lezen Opgelost

Goedendag al een week of twee Krijg ik de melding als ik wil inloggen in de vodafone ap (oeps er is iets mis gegaan probeer jet opnieuw ) of 15 min time-out) wachtwoord opvragen lukt ook niet wandt de...

Landelijk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Voicemail activeren Alleen-lezen Opgelost

Ik bel naar voicemail nummer en krijg ik in het engels dat ik niet bevoegd ben voor de voicemail.

Dekale1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

P30 pro 256 gb Alleen-lezen Opgelost

Is de p30 pro 256 gb helemaal niet meer leverbaar ?

Jimmbo246 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe Sim doet het niet....? Alleen-lezen Opgelost

Er staat dat de simkaart al geactiveerd is, maar toch doet ie het niet.......

Peter111 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafoon app Alleen-lezen Opgelost

Min vodafoon app werkt na meer dan een jaar gebruikt te hebben plotseling niet meer.Na het inloggen krijg ik steeds de melding:Sorry, je kunt nu 15 minuten niet inloggen.Probeer het later nog eens.Na ...

jheersma door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen