TrudyoldeHanter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tegoed

Mijn tegoed is 0
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi TrudyoldeHanter
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

En ik begrijp uit je korte vraag dat deze niet op 0,00 euro zou moeten staan?
Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of anders door een chat te starten.

Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is. Dit kan ik niet omdat dit een klanten helpt klanten community is.
TrudyoldeHanter
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toen ik belde (had ik dus al gedaan) kreeg ik een bandje te horen dat het tegoed niet opvraagbaar is maar dit probleem vond ik niet recentelijk terug in dit forum. We hebben 160Gb dus nee, dit hoort niet op 0,00 te staan!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dan zou ik even bellen, dat gaat sneller en is makkelijker!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Zoals je in dit topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687 kunt lezen zijn er al dagen problemen met de weergave van de tegoeden in My Vodafone TrudyoldeHanter. Wat je nu ziet, hoeft dus niet te kloppen. Als je het topic volgt, dan krijg je een update wanneer deze storing opgelost is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic