Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nieuwe sim Alleen-lezen Opgelost

Hey,Mijn schoonmoeder heeft een Vodafone abonnement in Oekraïne, nu is ze in België en hebben we haar een nieuw toestel gekocht waar een nano sim in moet. Nu is de vraag of ze haar kaart hier kan omru...

Ziggo & Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Heel leuk heb al sinds woensdag geen internet, bellen en tv. Wil na een harde dag werken lekker relaxen achter de tv maar dat gaat dus nu niet. Nu gebruik ik al me data, en dat gaat behoorlijk hard zo...

4g internet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag 5 euro Aan internet opgewaardeert toen kreeg ik een sms dat ik die 5 euro tegoed heb maar eventjes later kreegik weer een sms toen zij hij dat ik nog maar 0.00 tegoed heb terwijl ik net...

Verlengen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu een red essential(special) abonnement (einddatum 07 okt. 2017). 6 gig data en onbeperkt bellen voor € 15,28 per maand. In de app staat dat ik kan verlengen en dat jullie dan een leuke aanbie...

Verlenging Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn abo verlengen 4 maanden voor einddatum. (of zelfs nog meer)Ik wil een duurder uitgebreider abonnement.Toch kan deze pas in laten gaan na einde contract. Dit is toch onlogisch, ik wil meer ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen