Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,408Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verlening Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abbonement bij jullie lopen en mag morgen verlengen. Ik heb hier en daar rond gevraagd bij andere providers waar ik het goedkoopst uitkom. Ik kom bij Tmobile bij een maandbedrag van 62 euro...

Jamila door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlengen Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement loopt af in mrt 2019 en ik zou dus mogen verlengen vanaf 13 nov.Nu zie ik een mooie aanbieding waar ik geïntresseerd in ben. Is er toch een mogelijkheid dat ik kan al kan verlengen?Of ...

Vannacht fout tijdens onderhoud Alleen-lezen Opgelost

Mijn 10GB internet dag bundel voor 2 stond automatisch om vannacht te verlengen en sindsdien is er nix meer over van mijn btg 6,1t en heb ik geen internet alsnog. Het begon toen de onderhoud begon. Al...

Pokeflee door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Ingangsdatum abonnement geen simkaart Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement bij tele 2 verloopt over 2 dagen. Ik heb enige tijd geleden mijn abonnement bij Vodafone afgesloten en deze zou vanzelf overgaan. Nu loopt mijn abonnement over 2 dagen af en ik heb nog...

NJA door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Krijg geen activatiemail binnen voor My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Beste,ik heb mij aangemeld via de My Vodafone app, en al meerdere malen de activatiemail opnieuw gestuurd (na alles gechecked te hebben) maar ik krijg niks binnen...Ik hoor graag van u.

dubbele afschrijving Alleen-lezen Opgelost

Heb een abonnement van 20 euro per maand.In rekening gebracht van 1-09-2018 tot 30-09-2018 19,05 euroInrekening gebracht van 1-09-2018 tot 31-10-2018 30,26 euroMijn in ziens klopt hier iets niet .Vrie...

willem 2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekening Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abonnement van 26,00 euro Waarom wordt er dan, terwijl ik niet buiten mijn bundel ben geweest, 26,26 euro van mijn rekening geschreven??Dat begrijp ik niet.Ik hoor graag.

abbonement Alleen-lezen Onopgelost

hoi hoi

Tony013 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

TEst Alleen-lezen Onopgelost

Test

door Niet van toepassing

VideoFun en AWORLD Alleen-lezen Onopgelost

Dag allen,Ik heb van het weekend een sms gekregen dat mijn 'VideoFun' abonnement gestart was terwijl ik daarvoor nooit iets voor getekend, geklikt of wat dan ook heb. 5 euro per week. Via de chat serv...

marcel-k door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Belcentrale Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een mobiel nummer van vodafone. Er is nu een nieuwe dienst bij Belcentrale, in Beta, waar ik me nummer op SIP(VoIP) kan krijgen. Volgens mij is dit redelijk nieuw, en ik heb het nog niet eerder...

Vinnie98 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone account aanmaken lukt niet, activatie e-mail komt niet aan. Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag, ik mijn simcard geactiveerd, overgestapt van T-mobile. Ik wil nu een My Vodafone account aanmaken, maar wacht nu al geruime tyd op een e-mail , met de terugkoppeling link, maar gebeurd er nog...

Dorp0114 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen met nieuw abonnement lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik ben net geswitched naar vodafone omdat ik nooit goed bereik had op mijn vorige provider, maar nu kan ik ineens helemaal niet meer bellen... weet iemand een oplossing?

iPhone X super slecht te verstaan Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben niet te verstaan met mijn nieuwe Iphone X. Alle tips al geprobeerd. Nieuw toestel gekregen en wederom shit:( Nieuwe simkaart. Harde reset. Terug naar fabrieksinstelling. Geen hoesje. Bellen met...

Nicci020 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet meer kunnen smsen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een sim only abonnement.Alle functies op mijn mobiel zijn mogelijk behalve smsen.Hij is dan bezig met verzenden maar na een aantal minuten wachten staat er dat hij niet verzonden kan worden.Kan...

Toestelbetaling omhoog Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg vandaag de rekening van mijn mobiele ab. Ik moet nu ineens 18 euro meer betalen dan de vorige maanden. Hoe zit dit?

Opzeggen Dual Data Sim Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Dual Data Sim besteld op mijn abbo (en inmiddels ook binnen) maar heel stom, ik ben erachter dat ik deze dual data sim eigenelijk niet kan gebruiken. Nu staat er in mijn bundels op de My Vo...

Sheraiin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service/ontvangst in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ben momenteel in het buitenland en tot vanmiddag werkte mijn telefoon correct, nu opeens geen service meer, ziet bij mobiel netwerk wel providers maar pakt deze niet. Heb herstel netwerkinstellingen g...

Hanipiro door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Simkaart kwijt in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Beste heer/mevrouw,Op het moment verblijf ik voor mijn studie in het buitenland. Door het omwisselen van mijn simkaart ben ik mijn vodafone simkaart helaas kwijtgeraakt. Echter loopt mijn abonnement k...

JvHoeve door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorraad iPhone 8 256 GB Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Gaat de iPhone 8 256gb nog terugkomen in het assortiment?Gr,Erwin

Erwin1979 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen