Om tot een oplossing te komen moeten we vragen stellen, ik begrijp dat die als vervelend ervaren worden, maar juist door vragen te stellen kunnen we ontdekken waar nu het probleem ligt. In 80% van de gevallen die ik meemaak in mijn werk als webcare agent helpt een simpele toestel reset/ vliegtuigmodus/simkaart eruit al om de problemen op te lossen. Dus die vraag zullen we inderdaad ook vaak als eerste stellen, want als toestelproblemen al zijn uitgesloten kunnen we verder naar simkaartproblemen en netwerkproblemen. En dan is het inderdaad niet leuk als al die vragen gesteld worden, maar dat is de enige manier om de klacht met zekerheid te kunnen vaststellen en alle informatie te verkrijgen om het door te kunnen sturen naar technici die op de masten kunnen kijken of er storing is. Als we niet alle info hebben kunnen zij het probleem ook niet constateren.
Vandaar dat ik ook nu vraag: Bekijk de stappen in dit topic:
Help! Ik kan niet bellen / sms'en / internetten en vermeld hieronder je bevindingen als al die stappen niet geholpen hebben.