Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

PSVita 3G Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds kort geen connectie meer mijn PSVita 3G met Vodafone simkaart, alhoewel er nog voldoende beltegoed op zou moeten staan. In ieder geval meer dan 20 Euro.Als ik inlog op de website met mijn Vi...

Vodafone.nl Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb uit een zilvergrijs verleden nog een vodafone.nl-mailadres. Iemand die weet of ik dat nog kan gebruiken en ook vooral hoe? Is het webbased? Is er een app voor? Alvast bedankt voor een antwoord.

Beltegoed weg Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik ben op vakantie in kroatie en heb daar een alles in 1 bundel gekocht van mijn beltegoed ik kreeg een SMS dat ik tot middernacht nederlandse tijd gebruik kon maken, ik heb toen gebruik gemaakt...

Bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben nieuw op dit forum, heb nog geen verstand van hoe alles werkt en vooral nu ik inlog via mobiel. Heb een vraag die als volgt luidt:- ik kan nu niet gebeld worden en bellen lukt me ook niet terwi...

verlengen Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb een abonnement bij vodafone.ik kan op ze vroegst in april verlengen.nu heb ik gelezen dat je bij bv t-mobile eerder kan verlengen voor de kosten van 70 euro.Is dit ook mogelijk bij vodaf...

sms berichten Alleen-lezen Onopgelost

Hoi.Ik vroeg mij even af of er een mogelijkheid bestaat dat Vodafone mij iets toestuurt waarin ik kan lezen wat voor sms berichten er verzonden zijn. Ik zie namelijk bijna 30 berichten op mijn rekenin...

Geen g3 meer Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iPhone 5 en sinds vandaag problemen met mijn g3 het is gekomen na dat ik een sms'je van Vodafone heb gekregen als ik nu buiten loop heb ik een rondje naast mijn Vodafone nl staan en is mijn...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen