speedy323

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

storing op postcode 9051

*Bericht geëdit door BasT met nieuwe informatie:

Hallo allemaal, bedankt voor alle meldingen. Zoals beloofd is er onderzoek gedaan en de oorzaak van de problemen is gevonden.

Er blijkt een nieuwe windmolen gebouwd te zijn in deze regio. Het klinkt vreemd, maar door zijn locatie veroorzaakt deze molen storing in de communicatie tussen masten en toestellen. Het probleem is nu bekend en we werken hard aan een oplossing.

Houd er rekening mee dat je in deze omgeving nog geruime tijd (één tot twee weken) klachten kunt ervaren. We doen er alles aan om deze periode zo kort mogelijk te houden.

=========
origineel bericht
Ik en mijn vrouw hebben de hele dag al geen netwerk beschikbaar. Krijgen beide de melding niet aangemeld bij netwerk.

Is hier in de buurt een storing of zijn ze ergens met onderhoud bezig ?
31 Reacties 31
Rijpstratje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat vodafone hier een gebaar gaat maken lijkt mij idd wel op zn plaats. Want dit gaat wel erg lang duren zo.
HW1958

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar deze molen dan geplaatst is, is mij een raadsel.
Een windmolen plaatsen moet toch opvallen?
Van welke plaats bedient vodafone de regio Stiens?
speedy323
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De mast waar het signaal voor stiens vanaf komt staat in britsum. Tenminste dat vertelde de klanten service van vodadone mij.
Dat zou dan betekenen dat daar in de omgeving een windmolen is geplaatst. Ik heb m nog niet kunnen ontdekken maar dat zal m wel aan mij liggen denk ik.

Ben wel erg benieuwd hoelang het nou gaat duren en hoe vodafone ons tegemoet gaat komen.
Wel jammer dat vodafone zelf nergens op reageert en niemand op de hoogte houdt.
Dit is voor mij op dit moment wel een reden om geen nieuw vodafone abonnement te nemen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Mijn collega Bas heeft gisteren nog een update geplaatst. We doen ons best snel te antwoorden maar het forum is eigenlijk bedoeld voor en door klanten. Indien nodig escaleren we zaken zoals we met dit topic ook gedaan hebben. Op dit moment is er geen nieuws meer anders dan die wat Bas gisteren al geplaatst heeft.
anja3005

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Aangezien ik geen vaste telefoon heb, ben ik nu al een week niet bereikbaar. Dit geldt ook voor mijn partner. Er wordt wel gesproken dat Vodafone bezig is om het probleem op te lossen maar er wordt niet gereageerd wat er met de abonnementskosten wordt gedaan.
Zou wel heel correct zijn als een bedrijf daarop reageert, andets wordt het tijd dat de consumentenbond wordt ingeschakkeld.

Kan het netwerk signaal niet worden overgenomen door een andere mast of provider?
Rtgr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
1 a 2 weken!! Nou dat is dan lekker. Heb m'n telefoon o.a. nodig voor mijn werk en ben nu slecht bereikbaar.. Zoals eerder al gezegd zal er snel iets moeten gebeuren en is een vergoeding op zijn plaats...
Rijpstratje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat zou der gebeuren als dit in de randstad had geweest. Dit duurt veel te lang en heb t vermoeden dat vodafone het ook niet weet. Zit nu al 10 dagen zonder enig bereik, in rotterdam duurde t zelfs korter. En wij moeten alleen maar afwachten als k op t einde van de maand voor jan lul moet betalen is dit mn laatste contract geweest na 18 jaar klant te zijn. Meer info en tegemoetkoming zou zeer op zn plaats zijn.
hansiepansi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen ontvangst. Hoop op goede tegemoetkoming en dat Vodafone de status van de ontwikkelingen voor "reparatie" op dit forum goed aan geeft.
afke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Er word gezegt dat er een nieuwe windmolen is geplaatst. Een nieuwe zou hier in de buurt toch echt opvallen ik kan hem niet ontdekken. Ik heb geen thuis telefoon dus ben afhankelijk van jullie netwerk, en zit nu dus al bijna 2 weken zonder ik zou graag een reactie willen hoe dat gecompenseerd word. Anders wil ik vrijblijvend overstappen naar een andere provider!
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Even lopen zoeken op de site, maar via deze link komt je vraag over een tegemoetkoming volgens mij bij de juiste personen uit.
https://www.vodafone.nl/feedback
Nathaly1984

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!

Ik vraag me af waarom jullie in Stiens nog steeds geen goed bereik hebben.

Heb op de Oudebildtdijk wel bereik (ligt notabene vlak tegen zee aan), zelfs op de eilanden maar in een plaats als Stiens wat tegen Leeuwarden aan ligt is het bereik uitermate slecht / meer geen bereik dan wel.... En aangezien ik diverse malen per week in Stiens kom is het wel zo prettig als ik mijn telefoon kan gebruiken.

Ook ken ik diverse mensen in Stiens die graag Vodafone hadden willen hebben (omdat ze onteverden zijn over de service bij hun huidige providers KPN en Hi) maar door het slechte bereik stappen zij niet over.

Wanneer gaan jullie hier wat aan doen?

Vriendelijke groet,
Nathaly van der Zee
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Nathaly1984,

Allereerst natuurlijk welkom op het Vodafone Forum!

Ik zag dat er al een topic was over het netwerk in Stiens. Daarom heb ik jouw bericht hieraan toegevoegd.
Lees de andere berichten eens op je gemak door. Je ziet dat we bezig zijn om iets te regelen. Ik had eigenlijk verwacht dat dat al gebeurd zou zijn.
Wat merk je precies, problemen met bellen, sms, data, 2G of 3G? En is dat nog steeds op postcode 9051?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic