speedy323

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

storing op postcode 9051

*Bericht geëdit door BasT met nieuwe informatie:

Hallo allemaal, bedankt voor alle meldingen. Zoals beloofd is er onderzoek gedaan en de oorzaak van de problemen is gevonden.

Er blijkt een nieuwe windmolen gebouwd te zijn in deze regio. Het klinkt vreemd, maar door zijn locatie veroorzaakt deze molen storing in de communicatie tussen masten en toestellen. Het probleem is nu bekend en we werken hard aan een oplossing.

Houd er rekening mee dat je in deze omgeving nog geruime tijd (één tot twee weken) klachten kunt ervaren. We doen er alles aan om deze periode zo kort mogelijk te houden.

=========
origineel bericht
Ik en mijn vrouw hebben de hele dag al geen netwerk beschikbaar. Krijgen beide de melding niet aangemeld bij netwerk.

Is hier in de buurt een storing of zijn ze ergens met onderhoud bezig ?
31 Reacties 31
prinsdaniel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit met hetzelfde ook postcode 9051. Nog geen antwoord of informatie van vodafone ontvangen
Rijpstratje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hier in  stiens  t zelfde geen netwerk  9051CT 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, zover ons bekend zijn er geen problemen. Wat merken jullie precies voor klachten? Wat werkt er precies wel en niet (bv wel bellen maar geen internet) en maakt daarbij uit of je je toestel instelt op 2G of 3G?
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
In deze regio is geen 3g dekking alleen 2g. De klacht is eigenlijks al omschreven, geen signaal
Rijpstratje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
T hele netwerk ligt der uit al drie dagen lang, bellen en sms en kan ook niet. Dus niets werkt. Hoe lang gaat dit nog duren
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Klopt het dat stiens zelf geen antenne locatie heeft van vodafone?
En dat er vanuit locatie hallum de antenne gericht staat op stiens, maar dit onvoldoende dekking biedt? Voor een dorp van meer dan 10.500 inwoners moet dit toch een deel uitmaken van het fastforward programma lijkt mij. Is hier wat meer over bekend?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo all, o.a. naar aanleiding van bovenstaande berichten hebben we hiervan een melding gemaakt en zal het verder worden onderzocht. Bedankt voor de signalen in ieder geval.
anja3005

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb nu al 4 dagen geen mogelijk om te bellen, (alleen noodoproepen) mogelijk. Aangezien ik alleen een mobiel heb, ben ik nu al 4 dagen niet te bereiken.
Ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren. Zonde van je geld als je niet eens kan bellen. Het betreft in de plaats Stiens (postcode 9051)
speedy323
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
5 dagen verder en nog steeds geen netwerk beschikbaar. Gaat lekker zo...
TMIL8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al een paar dagen geen enkele mogelijkheid mobiel te kunnen bellen, Vodafone wat is stand van zaken?
Vodafoneuser12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik al 15 jaar vodafone (en haar voorlopers) in stiens, en nooit problemen gehad met de beschikbaarheid. Tot begin deze week. Nu al dagen lang geen signaal. Dit begint erg lastig te worden ivm bereikbaarheid voor mijn werk (zorggerelateerd).
Ik hoop dat er snel een oplossing komt.
jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook storing op postcode 9401, geen internet, kan niet appen, alleen wiffi werkt, 3G niet dus.
 
Inja
anja3005

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
We gaan nu dag 6 in zonder netwerk verbinding. Wordt nu wel heel vervelend. Hoor ook helemaal niets van Vodafone. Een korting op de rekening zal wel op zijn plaats zijn
SvdDuin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem. Maar heel af en toe netwerk postbode gebied 9244. Heb op een andere site gelezen dat vodafone dit af doet als zijnde een probleem met de mobiele telefoon of de simkaart... 😞
martine1971

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Same here.....alleen wifi werkt!! 3G al dagen drama! Ik betaal er dik voor dus doe er iets aan vodafone!!
anja3005

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat is de stand van zaken? Dag 6 is begonnen dat we niet kunnen bellen en sms-en. Nog steeds de melding dat we niet zijn aangesloten op het netwerk.
Een jortibg op de rekening zal op zijn plaats zijn, vooral omdat we geen enkele rractie ontvangen van Vodafone via dit forum.
Rtgr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier hetzelfde probleem (9051). Net gebeld met de klantenservice en er werd verteld dat ze er van op de hoogte zijn en er druk mee bezig zijn. Het schijnt dat er problemen zijn met de Vodafone zendmast. De medewerker van de klantenservice wist niet hoe lang het nog zou duren, maar hoopte (en daar hebben we niet veel aan) dat het vandaag opgelost zou zijn. 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, bedankt voor alle meldingen. Zoals beloofd is er onderzoek gedaan en de oorzaak van de problemen is gevonden.

Er blijkt een nieuwe windmolen gebouwd te zijn in deze regio. Het klinkt vreemd, maar door zijn locatie veroorzaakt deze molen storing in de communicatie tussen masten en toestellen. Het probleem is nu bekend en we werken hard aan een oplossing.

Houd er rekening mee dat je in deze omgeving nog geruime tijd (één tot twee weken) klachten kunt ervaren. We doen er alles aan om deze periode zo kort mogelijk te houden.
afke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat word er gedaan met de abonnementskosten van deze 3 weken? We hebben nu 1 gehad en kan dus schijnbaar nog 2 duren. Een tegemoetkoming in de kosten lijkt mij wel op zijn plaats!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic