angeetje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing met My Vodafone?

vandaag al de hele dag storing op de my vodafone app kan niks niet inloggen en geen account aanmaken kan geen mail versturen en niks ontvangen etc
is toch van de zotte dat dit de hele dag al aan de gang is
mijn nieuwe nummer bij vodafoon is vanmorgen in gegaan en heb gelijk dit probleem
echt tof hoor denk je leuk alles te installeren en te programmeren gaat het niet
dat is nog is leuk nieuwe klant zijn
6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi angeetje

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat dit geen lekker begin is. Echter ervaren wij geen storing met My Vodafone op dit moment. Zodra er een storing is, wordt het hier op de community ook vermeld.

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter, dan kijken wij graag met je mee zodat we het kunnen oplossen voor je. Je mag hiervoor ook bellen met 1201.
Via de community heb ik wegens privacy redenen, geen mogelijkheid om in de systemen te gaan.
angeetje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo
ik heb daar gisteren al melding van gemaakt op jullie facebook site en deze morgen wederom dat het nog steeds niet opgelost is en nog steeds niets kan wijzigen in my vodafoon alo steven
ik heb er gisteren al melding van gemaakt op jullie facebook site
tevens deze morgen wederom een melding gemaakt dat het nog steeds niet opgelost is
angeetje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wil dus mijn inlog email adres wijzigen
wat steeds mislukt
en ik moet een nieuw account aanmaken
wat ook niet lukt
en zo kan ik ook de instellingen voor in en uitgaande mail niet invoeren op mijn telefoon
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In dit geval raad ik je dan aan om nogmaals een bericht te sturen via facebook of Twitter, maar als het makkelijker is mag je ook een chat starten. Dit is omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan om dit aan te passen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic