masterted

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Omzetten/verlengen abonnement

Beste Vodafone,

Ik heb zojuist een nieuw abonnement afgesloten onder bestelnummer: 290907716. Op dit moment bel ik via mijn huidige werkgever (TMC) via Vodafone, echter zal dit vanaf 1 februari via mijn eigen bedrijf (Qualified) zijn. Daarom zou ik graag vanaf die datum het nieuwe abonnement in willen laten gaan. Tijdens de bestelprocedure was er echter geen ruimte om een transferdatum aan te geven. Zouden jullie ervoor kunnen zorgen dat ik pas per 1 februari wordt omgezet?

Mvg,

Ted

p.s. omdat mijn werkgever een zakelijk Vodafone account heeft was het voor mij niet mogelijk om in te loggen op MyVodafone. Hierdoor heb ik wellicht relevante informatie gemist.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi masterted

Welkom op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat je het dan pas in wilt laten gaan. Neem je het nummer mee naar het nieuwe bedrijf of krijg je geheel een nieuw nummer? Met nummerbehoud kun je namelijk aangeven wanneer het actief moet gaan.
Met een geheel nieuw nummer is dit helaas niet mogelijk.
Ik raad je dan ook aan om hierover te bellen met 0800-0500. Mijn collega's kunnen je verder helpen met nummerbehoud en het in laten gaan van het contract.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi masterted

Welkom op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat je het dan pas in wilt laten gaan. Neem je het nummer mee naar het nieuwe bedrijf of krijg je geheel een nieuw nummer? Met nummerbehoud kun je namelijk aangeven wanneer het actief moet gaan.
Met een geheel nieuw nummer is dit helaas niet mogelijk.
Ik raad je dan ook aan om hierover te bellen met 0800-0500. Mijn collega's kunnen je verder helpen met nummerbehoud en het in laten gaan van het contract.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's? En wat is daaruit gekomen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen enkele terugkoppeling meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic