Hi!
@Kay ,
Ik ga serieus geen discussie maken over me rank :8. Dat was 1. Ten 2e oké ik snap dat je het verwacht maar wist je dat sommige bedrijven de chat functie hebben verwijderd? Waarom, via de telefoon heb je winst door dat de klant belt met en 0900 of 0800 nummer en natuurlijk snap ik het dat je service verwacht en dat is als consument zo zijn ook de bedoeling je verwacht natuurlijk dat je goed wordt begrepen en dat je info goed bij de klantenservice binnenkomt. Ten 3e ik heb je alleen geïnformeerd toen dit op het Forum bord stond
NIET door en beetje te zeggen van dat er inderdaad en storing is met bevestiging...
Ik kan ook gewoon niet reageren en andere klanten gezellig helpen :). Dan kan ik dit negeren want het gaat erom dat we en community zijn en niet een of andere koninkrijk. We verdienen niks en het enigste wat we gewoon vragen is en kudo and that's it nu vraag je van waarom doe je dit in hemelsnaam? Ik heb er en passie in gevonden met mensen te helpen.
Ik hou me er wel buiten het is voor mij hoe ze het bij CSI zeggen en koude zaak waarvan er andere mensen nodig zijn die het onderzoek verder moeten benaderen.
Case CLOSED.
PS: Ouderwets ik was er gewoon in de jaren 90. Maar was en ben altijd high tech geweest :D.