Ik heb ook al zeker 4 weken praktisch geen bereik en kan ook niet gebeld worden op normale manieren, maar het innen van de abonnementskosten gaat wel gewoon door, ik vind dit absurd!!! Ik heb ook al gebeld samen met mijn buurman met Vodafone, toen zou het afgelopen maandag opgelost zijn, maar helaas pindakaas. Hierna weer meerdere malen gemaild, maar dan krijg ik doodleuk de reactie, tja de problemen zijn nog niet verholpen, je kunt op het forum e.e.a. in de gaten houden qua oplossing en "Vodafone heeft niet besloten om een tegemoetkoming te geven". Ik denk dat ik maar eens ga kijken bij de consumentenbond, want dit kan toch zo niet. Ik heb altijd al mijn abonnement gehad bij Vodafone en nooit geen problemen gehad, nu moet ik over een maand verlengen, wat dus bijna zeker niet gaat gebeuren zoals het nu gaat, zo ga je niet met je klanten om!!! Als je een maand niet kunt bellen hoor je ook een maand je abonnementskosten teruggestort te krijgen, ik neem aan dat iedereen bij Vodafone zelf ook wanneer ze ergens voor betalen er ook gebruik van willen kunnen maken.