Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,219Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Krijg ik een ander formaat simkaart bij mijn nieuwe toestel? Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag heb ik mijn abonnement verlengt.Mijn huidige toestel is een BlackBerry 8520.Daarin zit een gewone, grote simcard. Ik neem aan dat in de iPhone 4 een micro simcard zit.Wordt deze bijgeleverd? O...

Tvanbale door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

afspraken nee meneer daar houden wij ons niet aan Alleen-lezen Onopgelost

ik blij mocht verlengen werd natuurlijk ook gebeld door een dame maar die gaf een aanbod hou maarik bellen met vodafone met afdeling coulance na veel lullen kwamen we er er bijna uitalleen niet over h...

Waardeloze retour service Alleen-lezen Onopgelost

Op do 7-3 aangemeld voor abonnement met toestel. Op za 9-3 deze reeds ontvangen. Dat is snel. Maar daarna ging het allemaal niet zo snel meer.Het toestel had kuren (zonder dat ik het aanraakte werden ...

Loe13 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy txt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een samsung galaxy txt, maar als ik hem opstart heb ik een gebruikersnaam (google-account) + wachtwoord in vullen. maar ik heb dat helemaal niet. ik kan niet verder komen op mijn mobiel ...

blackberry start niet meer op help!! Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddagsinds vanmorgen start mijn blackberry niet meer op. als ik hem koppel met de computer krijg je wel 4x het rode lampje te zien maar springt niet aan. eerder had ik wel dan mijn batterij binn...

attiee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Batterij laadt niet meer op, maar valt niet onder de garantie? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een contract afgesloten op 26-7-2012 inclusief verzekering voor een Samsung Galaxy S3. Nu laadt de batterij niet meer op dus terug naar de winkel. Daar kregen we te horen dat de accu er ...

Vreemd telefoontje Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Al jaren heb ik een abbonement bij Vodafone en ben hier altijd heel tevreden over. Op dit moment heb ik een abonnement met telfeoon via een actie waardoor ik 2 jaar lang maar de helft betaal. O...

Marion_ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 5s komt waarschijnlijk zomer 2013 Alleen-lezen Onopgelost

Hi All, Volgens de Wall Street Journal komt deze zomer de nieuwe iPhone 5s uit.Naast het creëren van een grote broer van de iPhone 5 staat voor dit jaar waarschijnlijk ook een Update van iOS en een "b...

KevinMLos door Stamgast
  • 69 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 16 Likes

SMS messages saying "sent" but not showing in folder Alleen-lezen Onopgelost

For two numbers now I've had text messages that popped up as "SENT" but nothing showed in my "SENT" folder... what does that mean? I haven't gotten a reply from either person in a few days...

RyanMac door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2412AJ problemen met mobiele netwerkverbinding Alleen-lezen Onopgelost

Al vanaf donderdag 28 maart problemen met mijn mobiele netwerk. Vaak krijg ik helemaal geen verbinding, dan heb ik wel 3G netwerk met 4 strepen maar kan niet bellen, sms, internetten, gebeld worden of...

IJ1974 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blox zorgeloos sms Alleen-lezen Onopgelost

Het lukt me niet mijn blox zorgeloos sms uit te zetten.Hoe kan dit?? Overal staat dat het super makkelijk is.maar ik krijg het niet voor elkaar.Achter de andere blox staat wel hokje aan en uitzetten. ...

chzasi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

my vodafone, keer op keer niet inlogbaar Alleen-lezen Onopgelost

echt elke keer dat ik wil inloggen word er gezegt wachtwoord verkeerd.dit al vele malen gemeld, er word alleen niks aan gedaan.problemen veroorzaken is vodafone goed in, helaas het oplossen niet zo.

jeko75 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy note 4.1 update Alleen-lezen Opgelost

een aantal weken geleden kreeg ik in een keer een berichtje dat er een software update was, maar ivm het gebrek aan wifi heb ik daar toen niks mee gedaan. toen ik eindelijk thuis was bleek er geen upd...

Barendvr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

downloadsnelheid mobiel breedband laptop Alleen-lezen Onopgelost

onlangs heb ik mijn abbo gewijzigd naar Mobile Breedband volgens de site zou de downloadsnelheid maximaal 28,8 Mb/s moeten zijn.natuurlijk is dat een theoretische snelheid, die zelden wordt gehaald.da...

fred44nl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Losse nanosim bestellen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Ik heb geen gelegenheid om langs een Vodafone winkel te gaan, is het ook mogelijk om online een nano simkaart te bestellen. Ik ga namelijk van een iphone 4 naar een iphone 5. Met vriendelijke gro...

Slecht ontvangst Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een tijd niet al te beste verbinding zodra ik mijn voordeur uitga. Hij verspringt ook regelmatig van 3G naar H naar dan weer H+ of E (?). M.a.w. internetten op mijn Galaxy S3 is geen pretje....

Gil door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slecht tot geen bereik in 'Gooi en Vechtstreek Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, uit naam van alle Vodafone gebruikers uit de regio gooi en vechtstreek en in het bijzonder met de postcode 1244 PP, wil ik een heel vriendelijk doch zeer dringend verzoek indienen om de ...

iens door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Nokia Asha 302] GPRS verbinding Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, Ik heb laatst de Nokia Asha 302 online gekocht. Deze was simlockvrij en ik heb mijn oude simkaart erin gedaan. Dit alles ging erg goed en ik ben tot nu toe erg blij geweest met Vodafon...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen