1piet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sony xperia z1

iemand enig idee waarom de camera van mijn xperia z1 niet start??
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey 1piet,

De informatie die je doorgeeft is wel heel erg beperkt. Heeft de camera nog helemaal niet gewerkt? En start de camera ook niet als je jouw telefoon eens opnieuw opstart?
Nabss22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heey allemaal,
 
Ik heb sinds kort mijn nieuwe toestel binnengekregen sony xperia z1. Echt sinds anderhalf week.
Alleen zit ik nou met een probleempje..het vertoont sinds 2 dagen geleden rare symptomen namelijk het volgende:
- Bij de aan/uit knop zet ik het soms op vergrendelen. Op het moment dat ik het wil ontgrendelen en ergens op een app ga valt ineens het hele scherm uit. De berichten die ik binnenkomen daarvan blijft het lichtje knipperen maar ik kan verder niets.. Zelfs al zet ik het weer op vergrendelen..gebeurd er ook niks. Het is me twee keer overkomen dat ik op de reset knop moest drukken zodat het helemaal uitging en ik weer opnieuw kon starten.
 
Enig idee waar het aan kan liggen?? Ik ben namelijk radeloos en weet niet waar ik dit moet zoeken..
 
Bedankt!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Nabss22,

Wat een vreemd probleem zeg. Ik raad je aan om even een backup te maken. Misschien is er iets geïnstalleerd dat dit veroorzaakt. Zet daarna je toestel terug naar fabrieksinstellingen en update je toestel indien er een update beschikbaar is. Zo weet je of het aan de telefoon zelf ligt of aan iets dat je gedownload hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic