Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan het dat ik niet de volledige bundel heb gekregen?

Hallo,

Ik heb mijn abonnement verlengd met een van een iPhone 55 abonnement naar een red super abonnement met een iPhone 5S. Ik heb dit gedaan op 25/10 in de nacht. Uiteraard ging mijn abonnement direct in en dat is ook te zien op de site. Als ik nu bij mijn data limiet kijk staat er dat ik nog 925mb van de 925mb over heb. Daar gaat iets sowieso al niet goed want ik hoor 4gb te hebben en met mijn oude iPhone 3GS die inmiddels zo naar de fillestijnen is kan niet eens meer op internet dus ik kan ook niets gebruikt hebben. Ik vraag me nu dus af hoe dit kan?

Tweede is dat ik tot op heden nog geen e-mail bevestiging heb gehad van mijn bestelling. Ik heb inmiddels wel al contact gehad met de klantenservice en die geven aan dat mijn bestelling er wel in staat maar dat de e-mail vertraging heeft. Vertraging oké maar ruim een dag vertraging lijkt mij niet helemaal te kloppen en ik zou het fijn vinden als ik mijn bestelling kan volgen. Hier op aanhakend is het misschien een idee dat het mogelijk wordt voor klanten die verlengen via My Vodafone hun bestelstatus te kunnen inzien. Ik denk dat, dat een hoop telefoontjes scheelt.

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Eefje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oh ja natuurlijk. Haha dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. iPhone is inmiddels binnen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Eefje,
Een gedeelte van jouw vragen kan ik wel beantwoorden. Hoewel ik geen medewerker van Vodafone ben.
De gedeeltelijke data-bundel van je oude (= be-eindigde abonnement) liep vanaf 1 oktober tot en met 25 oktober 2013. En is dus naar rato toegekend. Indien je oude abonnement een data-bundel bevatten van 4 GigaByte (= 4096 MegaByte) heb je over de genoemde periode ongeveer 3100 MegaByte van die data-bundel mogen verbruiken.

Jouw nieuwe abonnement is op 26 oktober 2013 ingegaan. En dus krijg je ook je nieuwe data-bundel (en bel-bundel) ook weer naar rato toegekend. Een gedeeltelijke data-bundel dus voor 6 dagen. Dus ongeveer (6 / 31 gedeelte voor de resterende dagen van de maand oktober 2013).
Die 925 MegaByte data-bundel-tegoed zie je staan op My Vodafone.

Voor persoonlijke kwesties is dit forum niet zo geschikt.
En zul je via de Vodafone telefonische klantenservice, of via Vodafone FaceBook team, je zaken moeten regelen.

Succes !


Netwerker
Eefje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oh ja natuurlijk. Haha dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. iPhone is inmiddels binnen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic