Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
soms geen oproepsignaal en gaat de oproep direct naar de voicemail
Met enige regelmaat krijg ik geen oproepsignaal, wel krijg ik gelijk een sms dat ik een voicemail bericht heb, ook komt het regelmatig voor dat als ik zelf bel, het lang duurt voordat ik een verbindingstoon hoor
Hoi natasja46 Volgens dit lijstje moet je met je Samsung J3 gebruik kunnen maken met 4G over Wifi. Bekijk maar eens: https://forum.vodafone.nl/netwerkvragen-4/bellen-over-wifi-en-4g-volte-vowifi-274646/index1.html
Hmm, dat is wel jammer, had gehoopt dat dit je zou helpen. Zelf heb ik geen verstand van Android dus ik laat het even aan anderen over en/of aan Steven
Kun je eens een kruistest doen. Hiermee test je of het aan de simkaart/netwerk ligt of aan het toestel. Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel.
Een kruistest kun je altijd in een Vodafone winkel doen, mocht je geen extra toestel in je omgeving hebben. Mijn collega's helpen je graag verder. Tevens kun je dan ook een simwissel doen.