diablo4824

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

sms foutcode 38

Hallo,

Ik was aan het smsen met iemand zonder probleem totdat ik opeens niet meer kon smsen door foutcode 38 stond er. Ik heb genoeg beltegoed dus dat kan het niet zijn. IS hier een oplossing voor? Ik heb een huawei ascend toestel

Alvast bedankt
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @diablo4824,

Ik zie dat nog geen andere gebruiker heeft gereageerd. Is dit probleem nog actueel?
gemini7006

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi diablo, ik heb hetzelfde probleem. Eerst kreeg ik foutcode 96 en nu 38 . Heb Hollandse nieuwe al gebeld want dat is mijn provider ook van Vodafone. Maar krijg t niet opgelost. Ik heb aparte sms bundel
Anonymous
Niet van toepassing
Dan dien je eigenlijk bij Hollandse Nieuwe te zijn.
Maar het volgende kun je al controleren gemini7006 of de smscentrale correct staat ingesteld. Via http://handleidingen.vodafone.nl/web kun je zien waar deze staat. Je dient hier alleen het nummer van hollandse nieuwe in te vullen. Tevens zou je de simkaart ook nog eens in een ander toestel kunnen stoppen om te zien of het daar ook een foutmelding geeft.

Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@gemini7006,

Ik hoop dat je er inmiddels met hollandsnieuwe uit bent gekomen. Ik zal het topic hier sluiten, aangezien dit niet via Vodafone verloopt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic