Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,127Oplossingen
  • 1,517Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

bereik regio elburg is slecht zeker vanavond Alleen-lezen Onopgelost

valt de laatste tijd erg op dat de ontvangst van het netwerk in elburg en omgeving slecht is vaak weinig bereik was eerder niet zo vandaag geruime tijd geen netwerk teminste kon niet aanmelden volgens...

smokeg60 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzegging sim only Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik wil graag overstappen naar een sim only van een andere provider met nummerbehoud. Mijn sim only contract loopt af op 21 oktober 2014, maar nu geldt een opzegtermijn van 30 dagen. 30...

Slechte Netwerkdekking in Oosterbeek Alleen-lezen Onopgelost

L.S., Ik ben net 'dubbel' verhuisd: Van KPN naar Vodafone (werktelefoon) en van ...... naar Oosterbeek. Als ik rondom huis niet op mijn eigen WIFI zit is het Vodafone 3G bereik dramatisch (zeg maar ni...

KoenB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Vanochtend heb ik (voor mij en mijn vrouw) via myVodafone mijn abonenment (ScherpL) omgezet naar een Smart 700 abonnement inclusief een Iphone 5C. Na een uur ongeveer kwam ik er achter da...

Wiltjer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Per maand anders afgeschreven bedrag Alleen-lezen Opgelost

Beste vodafone. Tot mijn verbazing zag ik net dat ik €20 meer als mijn abboment kosten moest betalen afgelopen maand.Nou heb ik al een idee wanneer het mis is gegaan.Midden september ( Altijd ronde de...

Nrutgers door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 weken geleden mijn abonement verlengt deze ging al dezelfde dag in maar ik zit nu al 2weken op mijn nieuwe telefoon te wachten hoelang gaat dat nog duren vodafone is niet te bereiken gemiddel...

leico door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tegoed zomaar weg. wil ik graag terug krijgen. Alleen-lezen Onopgelost

hoe kan het dat ik opwaardeer met 20, en er zomaar 10 euro verdwenen is, deze code had ik 100210744805749 . heel erg raar dit triest dat het zo moet, krijg ik dat ook terug of...........

rafaeloo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verdwenen belminute Alleen-lezen Onopgelost

Ik bel niet maar belminuten verdwijnen! Hoe kan Dat???

deurloos door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

samsung s4 mini valt steeds uit Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb sinds afgelopen dec. een samsung s4 mini. deze valt echter de laatste 1,5 maand steeds uit. meedere keren per dag. aan de batterij is niks te zien. software is up to date. heb ook al een...

Verdwenen belminuten Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik mijn abb. heb verlengt gebeuren er vreemde dingen met mijn belminuten. De eerste maand werd mijn bundel op eens omlaag geschroeft met ik geloof 50 minuten (zoals weergegeven op site), vandaag...

Verlengt abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hi,Ik heb op vrijdag mijn abonnement verlengt met de iPhone 6. Ik heb nog geen ontvangst met de nieuwe kaart in de nieuwe toestel. Hoe lang duurt het meestal?GroetPanteleev

Vesko door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone in het buitenland (Canada) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Ik ga in december op vakantie naar mijn vriendin die in canada (waterloo) woont,ik ga met haar samen 'n bezoekje brengen naar de fabriek van BlackBerry.Ik wil graag mijn eigen telefoon...

200 mb gratis Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik heb een prepaid telefoon. Daar heb ik vorige week 20 euro bij opgezet. Ik kreeg 200mb/sms/ belminuten gratis. Na een paar dagen kijk ik wat me status is: 3 euro beltegoed en nog 15 mb/etc. van ...

Wijziging beleid Vodafone! Alleen-lezen Opgelost

Hoe zit het nou beste Vodafone, 2 maanden terug ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis en ben voor het eerst na bijna een jaar lang klant geweest te zijn 100mb over mijn limiet gegaan. Julie breng...

Slecht bereik 3g in diverse plaatsen Alleen-lezen Onopgelost

Beste klantenservice. Als trouwe Vodafone klant vind ik het jammer dat ik hier een klacht moet plaatsen over het 3g bereik. Ik vind dit bereik op vele plaatsen in nederland ronduit slecht! Ook in mijn...

Ratel in iPhone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi iedereen,Gisteren heb ik mijn iPhone 6 64gb SG van Vodafone in ontvangst mogen nemen. Na het toestel een dag gebruikt te hebben, slaat bij mij de twijfel toe of het toestel wel 100% in orde is. Al...

JvH door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Dekking Terschelling Alleen-lezen Onopgelost

Er is hier al verschillende malen geklaagt over de slechte dekking op Terschelling. Las net alle antwoorden door en kwam daar 1 tegen dat het op West dan beter is. Nou helaas draai ik op west altijd o...

SanvanDam door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 5 valt spontaan uit Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sinds een paar maanden een iphone 5s. De laatste tijd valt de telefoon steeds uit. Terwijl er nog genoeg % batterij is. Als ik hem aansluit op net stroom dan krijg ik hem weer aan de pra...

Fust212 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samson E1200 VE Alleen-lezen Onopgelost

Ze kunnen mij toestel niet vinden. ik heb een Prepaid namelijk.Samsung E1200VE.Groetjes Annemarie Stam

simbastam door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen