blrt

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

sms berichten

Hoi.

Ik vroeg mij even af of er een mogelijkheid bestaat dat Vodafone mij iets toestuurt waarin ik kan lezen wat voor sms berichten er verzonden zijn. Ik zie namelijk bijna 30 berichten op mijn rekening waar ik niets vanaf weet..
De ontvanger neemt niet op om het te vrage
3 Reacties 3
blrt
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En het nummer is oom niet bij mij bekend.. iemand moet dus van mijn telefoon die berichten verstuurd hebben.. ik kan moeilijk rond gaan om te vragen wie dat is geweest. .Misschien dat jullie mij kunnen helpen. . Ik hoor graag van jullie
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
blrt schreef:
Hoi.

Ik vroeg mij even af of er een mogelijkheid bestaat dat Vodafone mij iets toestuurt waarin ik kan lezen wat voor sms berichten er verzonden zijn. Ik zie namelijk bijna 30 berichten op mijn rekening waar ik niets vanaf weet..
De ontvanger neemt niet op om het te vrage
Hi Blrt,

Dat is wel raar zeg maar wij kunnen niet zien welke sms'jes jij hebt verstuurd. In verband met jouw privacy worden deze gegevens namelijk niet bewaard. De enige manier waarop je dit kunt zien is dat je zelf de verzonden sms'jes bewaart zodat je het achteraf kunt controleren.

Hou je er wel rekening mee dat een sms maar een bepaald aantal tekens kan bevatten? Als je deze aantal tekens overschrijdt dan verstuur je automatisch twee sms'jes in plaats van één. Misschien zou dit de verzonden sms'jes kunnen verklaren.
blrt
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je snelle reactie.

Vond het zelf ook bijzonder vreemd, want ik weet wel heel zeker dat ik ze niet verzonden heb..

Maar goed.. beter opletten op mijn telefoon dan maar..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic